کد خبر : 54263
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 15:36

اعطای تسهیلات ۷ و ۹ درصدی به متقاضیان گلخانه

اعطای تسهیلات ۷ و ۹ درصدی به متقاضیان گلخانه

تسهیلاتی با کارمزد ۹ درصد در مناطق برخوردار و ۷ درصد در مناطق غیربرخوردار به فعالین عرصه گلخانه اعطا می شود.

وزارت جهاد کشاورزی تسهیلاتی با کارمزد ۹ درصد در مناطق برخوردار و ۷ درصد در مناطق غیربرخوردار را برای فعالین در عرصه گلخانه در نظر گرفته است.

به گزارش دهقان نیوز، وزیر جهاد کشاورزی گفت: توسعه کشت های گلخانه ای از اهداف و اولویت‌های دولت تدبیر و امید است به طوری که وسعت گلخانه های کشور از حدود ۸۸۰۰ هکتار در سال ۹۲ به حدود ۱۸ هزار هکتار در حال حاضر رسیده و حرکت عظیمی در جهت مدیریت آب، اشتغالزایی، صادرات و تولید خارج از فصل انجام شده است.

کاظم خاوازی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی تسهیلاتی با کارمزد ۹ درصد در مناطق برخوردار و ۷ درصد در مناطق غیربرخوردار را برای فعالین در عرصه گلخانه در نظر گرفته است.

وی احداث گلخانه را اقدامی مطلوب برای افزایش تولید، صادرات، رونق اقتصادی و اشتغال خواند و گفت: باید الگوی کشت گلخانه ها بیشتر مورد توجه باشد تا زنجیره اشتغال و اقتصاد در کشور توسعه یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ماد چهارشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

سلام این تسهیلات چ شرایطی داره و از کجا باید اقدام کرد

ماد چهارشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

بالاغیرتا اونهاییکه تو جهاد و نظام مهندسی کشاورزی تشریف دارید همه رو رد نکنید بدید فک و فامیلاتون

حیدر دهقان پنجشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

سلام.چطور ما که یک سال دنبال وام بودیم و هی از این اداره به اون اداره دوندن
تا آخرش هی سر و تهش زدن .آخرش هم ندادن گفتن سال دیگه…دلم پراز گلایه است از دست جهاد

اکبراسماعیلی پنجشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴

باسلام. بنده در دوسال پیش مقداری پول بافروش وسایل خود پس انداز کرده بودم تا گلخانه ای ایجاد بکنم و دوپسربزرگ خود وچند کارگر بیکار رابکاربگمارم. که متاسفانه مدت یک سال طولکشید تا موافق وجوازتاسیس ان را با پانصدبار مراجعه وحدود چهارپنج میلیون هزینه ان به مدت بالای یکسال زمان برد که دراین یکسال سه خانواربیکار مقدارزیادی از پول خودرا خرج ومخارج زندگی کردیم واکنون دیگر با این پولها نمی توانیم گلخانه رادرست بکنیم. در چهارماه پیش سه دهنه گلخانه را با صدو چهل میلیون تومان صحبت کردیم که با امروز فردا کردنها ۲۰میلیون اضافه شد وبعداز چند روزبعد هم همینطور. ودیگر به هرپیمانکاری که می گویم. حاضربه قراردادنمی شوند. ومی گویند هر روز لوله واهن گران. می شود وبه قیمت روز حساب می کنیم که بااین وضعیت شدت ترس از گرانی جرات ساخت رانداریم وخبری از تحسیلات ارزان قیمت هم نیست همینطور فعلا مانده ام ونمی دانم باید چکاربکنم. ودولت هم خدماتی نمی دهند…

بهزاد خاکپراقی شنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

با سلام ایا واقعا این نوشته ها واقعیت است یا در حد شو تلویزیونی است چون من که مستقیما بعنوان احداث کننده گلخانه در سال ۹۹ هستم در سایت سیتا با وام ۸درصد ثبت نام کردم ولی الان جهاد کشاورزی شهرستان میگوید وام گلخانه ۱۲/۵درصد پرداخت میشود ایا اینهمه انحراف در سطوح زیر دستی قابل چشم پوشی است