کد خبر : 54912
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 9:12

رویکرد متفاوت خاوازی با حجتی در سفرهای استانی

رویکرد متفاوت خاوازی با حجتی در سفرهای استانی

رویکرد خاوازی وزیر کنونی جهاد کشاورزی کاملا با حجتی متفاوت است.

در حالی که حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی در سفرهای استانی خود بشدت از کشاورزان و تشکلهای کشاورزی گریزان بود و تمایلی برای حضور در بین کشاورزان نداشت ولی رویکرد خاوازی وزیر کنونی جهاد کشاورزی کاملا با حجتی متفاوت است.

حجتی حتی در یکی از معدود برخوردهای خود با کشاورزان در پاسخ به سوالات یک کشاورز که با رعایت ادب و احترام از حجتی سوالی می پرسد و مطالبه ای را مطرح می کرد ولی پاسخ کوتاه حجتی خطاب به این کشاورز این بود که کمی از این سبوس‌ها به این کشاورز بدهید بخورد! و مکان را به مقصد دیگری ترک کرد که این برخورد حجتی خاطره بدی برای جامعه کشاورزی بجا گذاشت و با واکنش کشاورزان روبرو شد.

در واقع حجتی در سفرهای استانی خود از دیدار با تشکلهای کشاورزی و روبرو شدن با آنها نگران بود و یاد نداریم که در سفرهای استانیِ حجتی از کشاورزان و نماینده تشکلهای کشاورزی برای حضور در جلسات و بازدیدها دعوت بعمل بیاید.

اما خاوازی وزیر فعلی جهاد کشاورزی با رویکردی متفاوت نسبت حجتی، دیدار با تشکلهای کشاورزی و کشاورزان را از برنامه های سفرهای استانی خود قرار داده و به آن اهمیت می دهد که این موضوع با واکنش خوب تشکلهای کشاورزی روبرو شده است.

برای نمونه، خاوازی در سفر امروز خود به کرمانشاه ضمن دیدار با تشکلهای کشاورزی از نزدیک با آنها گفتگو کرد.

در همین خصوص سجاد سنجابی مدیرعامل مجمع هماهنگی هدایتی تشکلهای کشاورزی استان کرمانشاه در گفتگو با دهقان نیوز رویکرد خاوازی در سفر استانی به کرمانشاه و دیدار با تشکلهای کشاورزی را ستود.

سنجابی گفت: دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی امروز برای بهره برداری از طرح توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی در استان های کرمانشاه و ایلام وارد استان کرمانشاه شد. از نکات خوب این سفر این بود که برای اولین بار شاهد بودیم که یک وزیر برای تشکلهای کشاورزی احترام قائل می شود و از آنها برای همراهی خود دعوت بعمل می آورد.

وی افزود: بنده سالهاست در مجمع هماهنگی هدایتی تشکلهای کشاورزی و مجمع ملی خبرگان کشاورزی دارای مسئولیت هستم ولی تاکنون ندیده ام وزرای جهاد کشاورزی در سفرهای استانی خود از تشکلهای کشاورزی دعوت کنند اما امروز با اطلاع رسانی خوبی که از سوی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه صورت گرفت شاهد حضور تشکلهای کشاورزی در حضور وزیر جهاد کشاورزی بودیم که این اقدام دکتر خاوازی شایسته تقدیر و ستایش است.

سنجابی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تعامل خوب وزیر جهاد کشاورزی و تشکلهای کشاورزی و با توجه به ظرفیت و توانمندی خوبی که از دکتر خاوازی سراغ داریم شاهد بهبود و توسعه بخش کشاورزی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مرتضی منتصری شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۶:۵۳

با سلام و احترام
ضمن تشکر و قدر دانی از جناب اقای سنجابی که بصورت مداوم پیگیر تشکل های کشاورزی هستند و همه روزه پاسخگوی مشکلات کشاورزان این حوزه می باشند . انشالله شاهد بهبود وضعیت کشاورزی و توسعه آن باشیم .

ناصر مرادی شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۶:۵۸

سرور گرامی جناب آقای سجاد ستجابی بدینوسیله از جنابعالی بعلت اینکه متعهدانه و مخلصانه در طی سالهای حضورتان در عرصه های مختلف جهت رفع مشکلات ما گام برداشته اید و برای توسعه و پیشرفت کشور و استان تلاش نموده اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن ، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته همت گمارده اید، نهایت تشکر و تقدیر را دارم. از خداوند متعال خواهانیم که گامهای بعدی تان را نیز قرین پویایی و پایایی بدارد .
ناصر مرادی- رئیس شورای ملی نخود ایران