کد خبر : 54275
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 5:06

رییس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی کشور:

برای رسیدن به بهره وری عدالت محور باید از کشاورزی حمایت کرد / برای پیوند کشاورزان به دانش برنامه داریم

برای رسیدن به بهره وری عدالت محور باید از کشاورزی حمایت کرد / برای پیوند کشاورزان به دانش برنامه داریم

پیوند کشاورزان به دانش و تجربه را در دستور کار داریم.

رییس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی کشور بر ضرورت حمایت از توسعه کشاورزی برای رسیدن به بهره وری عدالت محور تاکید کرد.

به گزارش دهقان نیوز، شاهرخ رمضان نژاد از حمایت از توسعه و تحول در کشاورزی به‌منظور کمک به کشاورزان جهت دستیابی به کشاورزی مهندسی، علمی، اقتصادی و تولید محصولات با بهره‌وری عـدالت ‌محور خبر داد و گفت: برآوردن انتظارات به‌حق جامعه از اهداف سازمان مهندسی کشاورزی است.

وی گفت: اهداف و سیاست‌های سازمان در این دوره در برآوردن انتظارات به‌حق  جامعه از سازمان در نقش‌آفرینی صحیح و مهندسی تدوین‌شده است.

رییس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: دانش‌گستری، پیوند کشاورزان، روستاییان، فعالان و شاغلان امر کشاورزی به دانش و تجربه و نیز هم‌افزایی و ارتباط با یکدیگر در دستور کار این نهاد است.

رمضان نژاد افزود: ایجاد توسعه و تحول در کشاورزی به‌منظور کمک به کشاورزان جهت دستیابی به کشاورزی مهندسی، علمی، اقتصادی و تولید محصولات با بهره‌وری عـدالت ‌محور، حمایت می‌کند.

وی در ادامه به اهم فعالیت ها و رسالت‌های سازمانی اشاره و خاطرنشان کرد: نظام‌مندسازی فعالیت‌های کشاورزی در راستای توسعه پایدار، دانش‌گستری مستمر در محیط کشاورزی، فنّاوری محور کردن نظام‌های تولید و بازار کشاورزی کشور، افزایش جذب سرمایه‌های مردمی(ارتقاء شاخص سرمایه پذیری) در بخش کشاورزی از جمله فعالیت های این سازمان است.

رمضان نژاد خاطرنشان کرد: مردمی کردن بهره‌وری کشاورزی و انتفاع اقتصادی کشاورزان از نتایج آن، تقویت نقش‌آفرینی صاحبان دانش مهندسی و افزایش نفوذ دانش در محیط کشاورزی، توانمندسازی ساختار و تشکیلات از دیگر برنامه های سازمان است که می توان به آن اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Omid جمعه , ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

جناب آقای رمضان نژاد
وظیفه اصلی شما حمایت از مهندسین کشاورزی است . شما از ما مهندسین کشاورزی حمایت کنید ، نتیجه اش را در کشاورزی خواهید کرد . در ایران همه مدیران برای دریافت پست های بالاتر در کار دیگری دخالت میکنند و در زمان تصدی مدیریت خود از کارهای اصلی باز میمانند . لطفا به داد نظام مهندسی برسید …