کد خبر : 5278
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 20:52

پرداخت ۹۰ درصد اعتبارات بانک به بخش کشاورزی

دهقان نیوز / تسهیلات این بانک در بخش های مختلف اعم از زراعت ، گاوداری، باغداری ، مرغداری و صنایع وابسته به بخش کشاورزی و بخصوص به صنوبرکاری در منابع طبیعی برای توسعه باغات، مکانیزاسیون پرداخت شده است .

 

دهقان نیوز / تسهیلات این بانک در بخش های مختلف اعم از زراعت ، گاوداری، باغداری ، مرغداری و صنایع وابسته به بخش کشاورزی و بخصوص به صنوبرکاری در منابع طبیعی برای توسعه باغات، مکانیزاسیون پرداخت شده است .

 

طاهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار و یکصد میلیارد ریال از سوی بانک کشاورزی به مردم گیلان تسهیلات پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود هشت هزار میلیارد ریال نیز منابع مردم نزد بانک کشاورزی وجود دارد که سه هزار میلیارد ریال آن از مرکز اخذ شده است .
وی اظهارداشت: تسهیلات این بانک در بخش های مختلف اعم از زراعت ، گاوداری، باغداری ، مرغداری و صنایع وابسته به بخش کشاورزی و بخصوص به صنوبرکاری در منابع طبیعی برای توسعه باغات، مکانیزاسیون پرداخت شده است .
رییس بانک کشاورزی گیلان افزود: این بانک در بخش کشاورزی مرغداری صنعتی ، گاوداری، صنعتی ، کارخانه های برنجکوبی ، شیلات و بطور کلی به همه فعالیت های کشاورزی و وابسته به آن و صنایع تبدیلی تسهیلات پرداخت می کند.
وی تصریح کرد: در مجموع این ۹۰ درصد تسهیلاتی که در بخش کشاورزی پرداخت می شود در توسعه استان در بخش کشاورزی کمک بسیار زیادی می کند.
طاهری یادآورشد: این تسهیلات بصورت توزیع شهرستانی با توجه به پتانسیلی که در هر شهرستان وجود دارد صورت می گیرد.
وی اظهارداشت: هم اکنون شعب بانک کشاورزی آماده پرداخت وام سلف و کشت برنج بصورت سالانه است که تسهیلات را هرساله پرداخت می کند.
وی یادآورشد: بانک کشاورزی از بیمه کشاورزی هم حمایت می کند که در این بخش بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر بهره بردار بیمه در استان گیلان محصولشان را نزد صندوق بیمه که وابسته به بانک کشاورزی است بیمه کرده اند.
وی افزود: امسال نیز بر اساس خسارتی که اتفاق افتاده به کلیه کسانی که خسارت دیده اند بیمه در حال پرداخت غرامت است.
وی با اشاره به اینکه به منظور حمایت از کشاورزی بیمه در واقع ریسک تولید کشاورز را برعهده می گیرد گفت: کشور ما و استان گیلان هم بلاخیز هستند و کشاورزی استان در بخش خشکسالی و هم سرما و هم باران های سیل آسا دچار خسارت می شوند و وقتی کشاورزان محصولشان را بیمه می کنند با خیال راحت اگر اتفاف افتاد غرامتشان را می گیرند تا بتوانند تولیدشان را ادامه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.