کد خبر : 37103
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1396 - 11:55

چغندرکاران ضرر دیدند / کشاورزان جایزه نمی خواهند ؛ محصولشان را بموقع تحویل بگیرید!

امسال چغندرکاران ضرر دیدند.

مدیرعامل مجمع هماهنگی و حمایتی تشکلهای کشاورزی کشور گفت: امسال چغندرکاران ضرر دیدند.

سجاد سنجابی در واکنش به اظهارات مجری طرح چغندرقند وزارت جهاد کشاورزی در خصوص پرداخت مشوق به کشاورزان بابت تحویل چغندرقند به دهقان نیوز گفت: در حالی که در برخی استان های کشور از جمله کرمانشاه، محصول چغندر کشاورزان روی زمین مانده و کارخانجات حاظر به تحویل محصول نیستند مجری محترم طرح چغندرقند اعلام می کند که کشاورزان محصول چغندر خود را تحویل دهند تا جایزه بگیرند که این اظهار نظر از نظر بنده توهین به کشاورزان چغندرکار است!

وی افزود: اکنون نه تنها چغندر را از کشاورزان تحویل نمی گیرند بلکه کشاورزان کرمانشاه باید با طی کردن مسافت زیادی محصول خود را به اصفهان و قزوین ببرند و آنجا تحویل دهند که این موضوع موجب نارضایتی چغندرکاران شده است و در چنین شرایطی مجری طرح چغندر می گوید که محصول خود را تحویل دهید تا به شما جایزه بدهیم.

وی تاکید کرد: کشاورزان جایزه نمی خواهند و تنها انتظار دارند به موقع محصول چغندر از آنها تحویل گرفته شود.

مدیرعامل مجمع هماهنگی و حمایتی تشکلهای کشاورزی کشور گفت: اگر محصول چغندر کشاورزان در زمان مناسب از آنها تحویل گرفته شود کشاورزان فرصت لازم برای کشت محصول گندم و جو و آماده سازی اراضی کشاورزی را دارند.

سنجابی افزود: اکثر محصول چغندرقند کشاورزان غرب کشور از سوی کارخانجات تحویل گرفته نمی شود و روی زمین می ماند و خراب می شود و کشاورزان ضرر زیادی در این خصوص می بینند.

وی در پایان به دهقان نیوز گفت: بعنوان نماینده کشاورزان اعلام می کنم که از اظهارات مجری طرح چغندرقند وزارت جهاد کشاورزی معترض هستیم و انتظار داریم مسئول محترم در این خصوص پاسخگو باشد تا بیش از این چغندرکاران متحمل ضرر و زیان نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.