کد خبر : 37706
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396 - 13:06

واگذاری زمین به متقاضیان احداث گلخانه

به متقاضیان احداث گلخانه، زمین واگذار می‌ شود.

به متقاضیان احداث گلخانه، زمینی به متراژ سه هزار متر مربع با تمام زیرساخت‌های لازم برای احداث گلخانه در مجتمع گلخانه‌ای واگذار می‌ شود.
مدیر جهاد کشاورزی سربیشه گفت: مدیریت جهاد کشاورزی سربیشه به افراد متقاضی احداث گلخانه، زمینی به متراژ سه هزار متر مربع با تمام زیرساخت‌های لازم برای احداث گلخانه در مجتمع گلخانه‌ای این شهرستان واگذار می‌کند.
مریم جوادی بایگی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به واگذاری زمین به افراد متقاضی احداث گلخانه در سربیشه، اظهار کرد: متقاضیان دریافت زمین، برای اطلاعات بیشتر به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری قطعات مجتمع گلخانه‌ای به علت ظرفیت بالای کشت گلخانه در استان و آماده بودن ۴۰ قطعه برای واگذاری به سرمایه گذار متقاضی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر جهاد کشاورزی سربیشه به برگزاری جلسه ستاد توسعه گلخانه‌های شهرستان سربیشه اشاره کرد و ادامه داد: جلسه ستاد توسعه گلخانه‌های شهرستان سربیشه تشکیل و گزارشی از اقدامات انجام شده در مجتمع گلخانه‌ای سربیشه ارائه شد.

جوادی بایگی یادآور شد: توسعه گلخانه‌ها در شهرستان سربیشه به عنوان یک ضرورت در راستای افزایش بهره‌وری آب و صرفه‌جویی در مصرف آب از زیادی برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.