کد خبر : 35712
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 20:06

متقاضیان طرح‌های اشتغالزا در روستا بخوانند

متقاضیان دارای طرح‌های اشتغالزا در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

متقاضیان دارای طرح‌های اشتغالزا در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه کار و کارآفرینی دهقان نیوز، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آمادگی بانک‌ها و صندوق‌های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، شرایط و نحوه دریافت تسهیلات را اعلام کرد.

حمید کلانتری گفت: همه متقاضیان دارای طرح‌های اشتغالزا در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی، شرکت‌های خصوصی و تعاونی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: تسهیلات مذکور با اولویت مناطق مرزی و عشایری پرداخت می شود تا در حوزه‌های کشاورزی، منابع طبیعی، معادن کوچک، فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مستقر در مناطق مورد نظر اشتغال ایجاد شود.

وی با بیان اینکه با ابلاغ این آیین‌نامه، امکان پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی فراهم شد، افزود: البته ممکن است به دلیل اینکه در مراحل ابتدایی اجرای طرح قرار داریم، دستورالعمل این تسهیلات به تمام شعب موسسات عامل ابلاغ نشده باشد که ستاد مرکزی بانک‌ها و موسسات هر چه زودتر از ابلاغ دستورالعمل پرداخت به تمام شعب خود اطمینان حاصل کنند.

کلانتری بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسسه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را از موسسات عامل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.