کد خبر : 17507
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 9:03

به کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی بی مهری می شود / نظام مهندسی کشاورزی از حقوق کارگزاران بیمه دفاع کند

دهقان نیوز / در حالی که هنوز وضعیت استخدامی کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی مشخص نیست و در راهروهای مجلس در انتظار تصویب است متاسفانه صندوق بیمه اقدام به کاهش سطح بیمه مزارع کرده است.

دهقان نیوز / در حالی که هنوز وضعیت استخدامی کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی مشخص نیست و در راهروهای مجلس در انتظار تصویب است متاسفانه صندوق بیمه اقدام به کاهش سطح بیمه مزارع کرده است.

یک کارگزار بیمه محصولات کشاورزی در گفتگویی با دهقان نیوز با اشاره به بی مهری های صندوق بیمه محصولات کشاورزی در سالهای اخیر گفت: در حالی که هنوز وضعیت استخدامی کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی مشخص نیست و در راهروهای مجلس در انتظار تصویب است متاسفانه صندوق بیمه اقدام به کاهش سطح بیمه مزارع کرده است.

وی که نخواست نامش فاش شود افزود: کاهش سطح بیمه مزارع کشاورزی موجب کاهش درآمد و کارمزد کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی شده و کارگزاران بشدت از این موضوع گله مندند چرا که میزان درآمد و کارمزد کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی بستگی به سطح بیمه شده دارد.

وی با اشاره به اینکه کارگزاران بیمه عضو نظام مهندسی کشاورزی هستند با انتقاد از سکوت نظام مهندسی در این رابطه از این سازمان خواست تا پیگیر حق و حقوق کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی باشد. از سویی بنظر می رسد رسانه ملی هم در حق کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی کوتاهی می کند چرا که بارها مشکلات خود را با صدا و سیما در میان گذاشته ایم اما رسانه ملی در انعکاس مشکلات ما کوتاهی می کند.

 این کارگزار بیمه محصولات کشاورزی با اشاره به اینکه کارگزاران بیمه کشاورزی نه بیمه تامین اجتماعی دارند و نه از مزایایی برخورداند افزود: این موضوع باعث شده تا از لحاظ قانونی نتوانیم پیگیر حق و حقوق خود باشیم.

وی با اشاره به اینکه صندوق بیمه محصولات کشاورزی در حال حرکت به سمت تجاری شدن است از دست اندرکاران این صندوق خواست تا ضمن همکاری با کارگزاران بیمه با آنها شفاف باشند.

وی در پایان گفت: اخباری به گوش ما رسیده مبنی بر اینکه می خواهند تعدادی از کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی را اخراج کنند که این موضوع نیز باعث نگرانی هایی برای ما شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رحمان یکشنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

سلام

لطفا از آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه وبودجه بپرسید چرا

اعتبار حق بیمه سهم دولت را به حساب صندوق بیمه واریز نمی کند؟

وقتی بیمه منابع مالی لازم را ندارد چه کند؟

از وزیر اقتصاد ورئیس سازمان برنامه لطفا بپرسید.

کارشناس کشاورزی

مسلم یکشنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

باتشکرفراوان از دهقان نیوز که همیشه پیگیر حق کشاورزاست.

آقای محمدباقر نوبخت
+آقای طیب نیا وزیر محترم اقتصاد

ماکشاورزان درکل کشور از صندوق بیمه بیشتر از ۵۰۰ میلیاردتومان طلب خسارت سال قبل را داریم.

چرا خزانه پول بیمه را به حساب صندوق محصولات بیمه کشاورزی واریز نمی کند

کشاورزا هرروز به صندوق بیمه تهران زنگ می زنند خوب بنده های خدا پولی از دولت واریز نشده که خسارت ۱ میلیون کشاورز طلبکار عصبانی را بدن………………تقصیر ندارن که

منم معتقدم از آقای وزیراقتصاد ورئیس خزانه داری کشور بپرسید چرا نمیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قلندری کرمان یکشنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

این خبر کاملا کذب محض هست.صندوق بیمه فعالیتی و یا قانونی جهت کاهش سطح بیمه نداشته است.بلکه بی مهری دولت در عدم واریز بودجه صندوق باعث نارضایتی کشاورزان شده است.

کریم یکشنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

چرا هر کسی هر چیزی گفت رو منتشر میکنید.دارید در حق صندوق بیمه ظلم میکنید.
اقای نوبخت وقتی پول بیمه کشاورزی رو ازاد نمیکنه ,صندوق بیمه چه کاری از دستش برمیاد.

کریم خدایی یکشنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

سایت محترم و وزین دهقان نیوز.ایا شما میدانید که علت عدم پرداخت خسارتهای بیمه کشاورزی عدم واریز بودجه صندوق بیمه کشاورزی است؟ چرا گزارشی از سازمان برنامه و بودجه تهیه نمیکنید و به این جریان نمیپردازید؟

کارگزار بیمه سه شنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷

سلام. با یک سرچ کوچک در گوگل و مطالعه “اساسنامه” صندوق بیمه کشاورزی کاملا مشخص است که صندوق بیمه کشاورزی یک شرکت دولتی است و نمایندگان سهام آن نیز عبارتند از وزراء کشاورزی، بازرگانی، امور اقتصادی و دارایی و مشاور و رئیس “سازمان برنامه و بودجه”!!! بنابراین عدم پرداخت غرامت کشاورزان و نارضایتی آنان و کاهش سطح بیمه کشاورزی از سیاست های خود صندوق بیمه کشاورزی است که دود آن به چشم مهندسین کشاورزی (کارگزاران بیمه) شاغل در این صندوق می رود. این خبر کاملا صحت دارد.