کد خبر : 57628
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 12:52

۳ انتصاب در وزارت جهاد کشاورزی

۳ انتصاب در وزارت جهاد کشاورزی

سرپرست سازمان دامپزشکی، سرپرست سازمان حفظ نباتات و سرپرست سازمان امور عشایر منصوب شدند.

 وزیر جهاد کشاورزی در احکامی جداگانه، سرپرست سازمان دامپزشکی کشور، سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور و سرپرست سازمان امور عشایر ایران را منصوب کرد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایرنا، سید جواد ساداتی‌نژاد در احکامی «سیدمحمد آقامیری» را به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور، «شاهپور علائی‌مقدم» را به عنوان سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور و «عباس پاپی‌زاده»‌ را به عنوان سرپرست سازمان امور عشایر ایران منصوب کرد.

آقامیری سرپرست سازمان دامپزشکی کشور دارای دکتری دامپزشکی از دانشگاه تهران است که سابقه ریاست سازمان نظام دامپزشکی را در کارنامه خود دارد. علائی‌مقدم سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور، دارای دکتری فیزیولوژی گیاهان زراعی است و پاپی‌زاده سرپرست سازمان امور عشایر ایران دارای کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی است و سابقه نمایندگی مردم استان خوزستان (شهرستان دزفول) در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و مشاور عالی صندوق توسعه ملی ایران را در کارنامه دارد.

‍پیش از این «علی‌صفر ماکنعلی» به عنوان رییس سازمان دامپزشکی کشور، «کیخسرو چنگلوایی» به عنوان رییس سازمان حفظ نباتات کشور و شاه‍پور علائی‌مقدم به عنوان رییس سازمان امور عشایری کشور و مدیرکل محصولات زراعی وزارت جهاد کشاورزی در این حوزه ها فعالیت داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.