کد خبر : 56867
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 - 8:18

کدهای تعیین وزیر جهاد کشاورزی در دولت بعدی / کدهایی که اگر دقت کنید وزیر آینده را همین امروز بشما می شناساند

کدهای تعیین وزیر جهاد کشاورزی در دولت بعدی / کدهایی که اگر دقت کنید وزیر آینده را همین امروز بشما می شناساند

کدهایی که اگر دقت کنید وزیر آینده را همین امروز بشما می شناساند.

کد اول: این دولت اولین دولت بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب است. یعنی این دولت گام دوم انقلاب است یعنی قاعدتا از وزرای دولت احمدی نژاد و خصوصا روحانی استفاده نخواهد شد.

کد دوم: تاکید مقام معظم رهبری بر دولت جوان. یعنی قاعدتا راه را بر گزینه های مسن یا میانسال رو به بالا بسته است و یا کار برای آنها سخت خواهد بود و گزینه های جوانتر شانس بیشتری خواهند داشت.

کد سوم: تاکید مقام معظم رهبری و گفتمان گام دوم بر استفاده از مدیران انقلابی و جهادی. یعنی شرایط ویژه کشور و نیاز شدید به جهش تولید و اشتغالزایی باعث می شود که بر اساس این نیاز کشور و گفتمان گام دوم، دولت بعدی با وزرایی با خصوصیت غالبِ مدیریت جهادی و انقلابی و مدیریت میدانی چیده شود نه مدیران دانشگاهی و پژوهشگر و مقاله بنویس.

کد چهارم: شعار دولت جدید یعنی دولت قوی و مردمی. یعنی ایجاب می کند وزیر بعدی از بطن مردم بوده و خود کشاورزی را با دستان خود لمس کرده باشد و در رده های مختلف با کشاورزان و کشاورزی عجین بوده باشد و از لحاظ فکری به تشکلهای کشاورزی و واگذاری امور به کشاورزان و تشکلهای کشاورزی اعتقاد داشته باشد.

کد پنجم: فضای روانی نامناسبی که برای کوچ از مجلس پدید آمده است. توصیه تلویحی مقام معظم رهبری به عدم کوچ نمایندگان به دولت و همچنین فضای روانی که در پی این فرمایش رهبری در مجلس بوجود آمده و نطق های آتشین و موضع گیری های صریح نمایندگان اصولگرای مجلس در تایید نظر رهبری و مذموم شمردن کوچ از مجلس به پاستور باعث شده که انتصاب گزینه ای از مجلس هر چند این شخص ساداتی نژاد رییس کمیسیون با دانش، توانمند و انصافا ارزشمند کشاورزی باشد را با مشکل مواجه کند. مشکل دیگر ترافیک تمایل به کوچ در میان مهره های درشت بهارستان است که اگر قرار باشد این توصیه و تفکر مذموم بودن کوچ نمایندگان به دولت هم نادیده گرفته شود گزینه های قدری در کمیسیون امنیت ملی، نیرو، برنامه و بودجه و… هستند که سهمیه بهارستان در پاستور را آنها اشغال خواهند کرد.

در کل، این کدهای گفته شده بر اساس منطق و شواهد موجودِ واقعیت روز می باشند و اگر کاندیداهای وزرات به آن توجه کنند قطعا خود منتفع می شوند و فعالان بخش هم می توانند بر اساس آن از بین مدعیان، وزیر بعدی را بشناسند. هر چند این روزها برخی در درون وزارتخانه ولو یک مدیر پایین رده به این رسانه و آن رسانه التماس می کند که نام او را هم جزو گزینه های وزارت بیاورند چون فکر می کند اسمش مطرح شود بالاخره وزیر نشود، معاون وزیر نشود یک پستی به او می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.