کد خبر : 57858
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 7:43

کاداستر اراضی کشاورزی در دستور کار قرار می‌گیرد

کاداستر اراضی کشاورزی در دستور کار قرار می‌گیرد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: کاداستر اراضی کشاورزی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: کاداستر اراضی کشاورزی در دستور کار قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اهمیت اجرای قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور جهت مستندسازی اراضی ملی و کشاورزی گفت: با اتمام‌ کاداستر اراضی ملی کشور، کاداستر اراضی کشاورزی در دستور کار قرار دارد که راه اندازی قرارگاه ملی اراضی کشاورزی آغازی بر این امر است.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایسنا، حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با روسای واحدهای ثبتی استان تهران با بیان این‌که احترام به ارباب رجوع و تلاش برای رضایتمندی مردم باید در تمامی واحدهای ثبتی نهادینه شود گفت: مدیران باید از تمام ظرفیت ها در جهت تحقق سیاست های نظام و اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه استفاده کنند.
وی با اشاره به تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه بر تسریع در اجرای کاداستر افزود: اجرای کاداستر اولویت کشور است و باید تمام روسای واحدهای ثبتی با تمام توان در کنار تعامل با دستگاه‌های مرتبط در اجرای آن تلاش کنند.
معاون رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهمیت اجرای قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور جهت مستندسازی اراضی ملی و کشاورزی گفت: با اتمام‌ کاداستر اراضی ملی کشور، کاداستر اراضی کشاورزی در دستور کار قرار دارد که راه اندازی قرارگاه ملی اراضی کشاورزی آغازی بر این امر است و لازم است همه مدیران با استفاده از تمام ظرفیت ها و تعامل با دستگاههای دیگر سعی کنند این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسد.
وی با اشاره به حرکت سازمان به سمت هوشمندسازی فرآیندها تاکید کرد: حرکت سازمان در راستای اصلاح فرآیندها بر پایه فناوری اجتناب ناپذیر است، بنابراین باید افرادی در این حوزه به کار گرفته شوند که از تسلط کافی در این حوزه برخوردار باشند.
وی با بیان اینکه آموزش محوری و کادرسازی لازمه پویایی سازمان است بیان کرد: توجه به موضوع شناسایی افراد نخبه و کاردان و آموزش این افراد باید به عنوان یک اصل در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورد توجه همه مدیران باشد و با ایجاد انگیزه در کارمندان تلاش شود تا افراد توانمند سازمان را در مسیر تحول و تعالی کمک کنند.
بابایی بر نظارت دقیق مدیران بر زیر مجموعه های تحت مدیریتی خود تاکید کرد و گفت: مدیران ثبتی باید با تلاش و کار جهادی در راستای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد جدیت داشته و با برنامه‌ریزی و بازدیدهای منظم و سرزده در تحقق این مهم کوشا باشند.

در پایان روسای واحدهای ثبتی به ارایه گزارش عملکرد واحد ثبتی خود پرداخته و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد سازمان و فرآیندهای ثبتی مطرح نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.