کد خبر : 58305
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 6:44

چه خبر از طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی؟

چه خبر از طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی؟

۵ هزار ناظر کشاورزی که شرایط لازم را دارند طی پنج سال و پس از انجام آزمون داخلی در وزارت جهاد کشاورزی استخدام می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی برای بررسی در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال شده و در نوبت بررسی در صحن قرار گرفته است.

ذبیح الله اعظمی در گفتگو با خانه ملت در خصوص روند بررسی طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی، گفت: یکی از طرح‌هایی کمیسیون کشاورزی طی دو سال گذشته بر روی آن کار کرده و چالش بر انگیز نیز بوده و ناظرین کشاورزی منتظر هستند تا سرنوشت آن را بدانند پس از چندین مرحله بررسی در کمیسیون فایل نهایی آن به معاونت قوانین بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه ایرادات طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی پس از چندین مرحله تبادل بین معاون قوانین مجلس و کمیسیون کشاورزی برطرف شد، ادامه داد: ماده واحده طرح مذکور و تبصره‌های آن به ۱۰ ماده تبدیل و اشکالات آن را رفع شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح تعیین تکلیف ناظرین کشاورزی برای بررسی در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال شده و در نوبت بررسی قرار گرفته است گفت: بر اساس این طرح ۵ هزار ناظر کشاورزی که شرایط لازم را دارند طی پنج سال و پس از انجام آزمون داخلی در وزارت جهاد کشاورزی استخدام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح گفته شده است که ناظرین باید ۲۴ ماه سابقه خدمت و بیمه به عنوان ناظر کشاورزی داشته باشند اما متاسفانه در برخی از سازمان‌های جهاد کشاورزی علیرغم فعالیت افراد، بیمه کمتری برای آنها پرداخت کرده اند که می‌توان این شرط را در صحن علنی تغییر داد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان بررسی این طرح و رفع ایرادات آن تاکید کرده ایم که آزمون به صورت داخلی و توسط وزارت جهاد کشاورزی برگزار شود، گفت: مهمترین مشکل این طرح مسئله تامین مالی آن است و امیدواریم وزارت جهاد کشاورزی همکاری لازم برای تامین مالی این طرح را داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فائزه جمعه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

سلام بیمه کمتر چیه برادر من اصلا بیمه ای رد نکردن! اگه میگیرید زودتر ناظرین دیگه پیر شدند