کد خبر : 56465
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 6:09

چه خبر از اصلاح قیمت تضمینی گندم؟

چه خبر از اصلاح قیمت تضمینی گندم؟

هفته آینده درباره قیمت خرید گندم تصمیم‌گیری می‌شود.

هفته آینده درباره قیمت خرید گندم تصمیم‌گیری می‌شود.

شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک دوشنبه هفته آینده در جلسه‌ای فوری قیمت خرید تضمینی گندم را بررسی و در این زمینه تصمیم گیری می‌کند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از مهر، خوشبختانه پیگیری‌ها نتیجه داد و شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک قرار است در جلسه‌ای فوری که دوشنبه هفته آینده (۲۳ فروردین ۱۴۰۰) برگزار می‌شود، درباره قیمت گندم بررسی و تصمیم گیری کند.

وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای به اعضای این شورا از تشکیل جلسه در تاریخ مذکور خبر داده و از اعضا خواسته در این جلسه حضور یابند.

در نامه خاوازی به اعضای شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک آمده است: در راستای اجرای مفاد قانون اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی مصوبه شماره ۶۷۸۲۶/ ۱۸۰ مورخ ۱۳۹۹.۰۹.۱۲ مجلس شورای اسلامی موضوع تشکیل شورای قیمت گذاری و سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، خواهشمند است در پنجمین جلسه شورا که در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰.۰۱.۲۳ رأس ساعت ۱۳ در طبقه ۱۶ این وزارت، با دستور زیر تشکیل می‌گردد، شخصاً حضور بهم رسانید.

در نامه خاوازی، دستور کار جلسه مذکور، بررسی درخواست برخی از اعضای شورا جهت اصلاح قیمت تضمینی گندم در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.