کد خبر : 56908
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 7:17

چند ساعت مانده به مراسم تحلیف، عده ای هنوز به خاوازی امید می دهند / خاوازی خوشنامی خود را حفظ کند

چند ساعت مانده به مراسم تحلیف، عده ای هنوز به خاوازی امید می دهند / خاوازی خوشنامی خود را حفظ کند

منابع مطلع و موثق از محدود شدن گزینه های وزارت جهاد کشاورزی به ۳ نفر اطلاع می دهند.

در حالی که تا ساعاتی دیگر مراسم تحلیف رییس جمهور صورت خواهد گرفت منابع مطلع و موثق از محدود شدن گزینه های وزارت جهاد کشاورزی به ۳ نفر اطلاع می دهند که در میان آنها نام خاوازی وجود ندارد و تقریبا قطعی شده که خاوازی در دولت آینده جایی ندارد.

در همین اثنا نیز عده ای افراد با نیات نامشخص که البته  حتما خود، آن را نیت خیر می دانند در حال تردد به دفتر خاوازی و مذاکره و لابی هستند و احتمالا او را به ماندن در کرسی وزارت جهاد کشاورزی امیدوار می کنند.

خاوازی بعنوان وزیری که به هر سو و هر شکل و با هر عیب و ایراد مدیریتی بعنوان یک وزیر سالم و اخلاق مدار شناخته می شد و به هر حال نامش می تواند جزو وزرای خوشنام در تاریخ وزارت جهاد کشاورزی بماند بعلت احتمالا نداشتن سابقه سیاسی و فعالیت های سیاسی ممکن است تصور کند این رفت و آمدها و این وعده ها از روی نیت خیر بوده و شاید نتیجه بخش باشد و به بقایش منجر شود. هر چند میل ماندن بر کرسی وزارت و ادامه خدمت برای هیچ مدیری عیب و عار نیست ولی خاوازی باید بداند فضای سیاسی کشور به گونه ای است که به هیچ وجه برای وی و تقریبا برای هیچکدام از وزرای دولت روحانی امکان ابقا در دولت رییسی وجود ندارد. پس بنابراین بهتر است با حفظ اخلاق و کرامتِ شان وزارت جهاد کشاورزی، این افراد را از دفتر خود براند و با آنها سخن نگوید و با خوشنامی و با عزت و شان والا، وزارت را به جانشین بعدی خود تحویل دهد.

این رسانه بعنوان رسانه ای که بعد از دوران نامطلوب وزارت حجتی بر بخش کشاورزی همیشه از خاوازی حمایت کرده است این سخن دلسوزانه را از روی دوستی و محبت به خاوازی می گوید که آقای خاوازی شان وزارت جهاد کشاورزی و خودت را حفط کن و از ادامه هر گونه رایزنی در این مورد پرهیز کن چرا که تقریبا همه چیز تمام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 32 در انتظار بررسی : 32 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.