کد خبر : 55393
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 5:24

از هفته آینده

پرداخت وام قرض الحسنه اشتغال روستایی + جزییات

پرداخت وام قرض الحسنه اشتغال روستایی + جزییات

وام قرض الحسنه ۳۰ میلیون تومانی اشتغال روستایی از هفته آینده پرداخت می شود.

وام قرض الحسنه ۳۰ میلیون تومانی اشتغال روستایی از هفته آینده پرداخت می شود.

معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی گفت: تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه‌ای ۳۰ میلیون تومانی از هفته آینده در ۵ بانک عامل با سود بانکی ۴ درصدی قابل پرداخت است.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم منوچهر رزمجو در ارتباط با نحوه تخصیص اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری اظهار کرد: ۵۰ درصد این اعتبارات در بخش کشاورزی، ۲۵ درصد در بخش صنایع و معادن کوچک، ۴ درصد در بخش صنایع دستی و فرشهای دست باف، ۱۰ درصد در بخش فناوری و خدمات فناوری اطلاعات و مابقی برای تامین سرمایه درگردش روستائیان و عشایر پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال روستایی به صورت پایدار دنبال می شود، افزود: اشتغالزایی در بخش روستا با کمک صندوق کارآفرینی امید، بنیاد برکت و بناید علوی پروژه های برای اشتغالزایی در میان جوامع روستایی و عشایر و برای ۳ تا ۴ هزار نفر شغل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون بودجه جاری ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به روستائیان تعلق می گیرد و سقف تسهیلات از ۱۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: این تسهیلات برای رفع مشکلات روستائیان و ایجاد مشاغل کوچک پرداخت می شود. این تسهیلات از هفته آینده در ۵ بانک عامل کشاورزی، رفاه، ملت، ملی و صادرات به صورت قرض الحسنه و با سود بانکی ۴ درصدی قابل پرداخت است.

اینم مقام مسئول  گفت: این تسهیلات بانکی صرفا به روستائیان ساکن، نیازمندی پرداخت می شود که از خدمات نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد استفاده نمی‌کنند. این تسهیلات با حداقل ضمانت و با یک ضامن قابل پرداخت است و دهیاری ها افراد متقاضی را به فرمانداری ها معرفی می‌کنند تا برای دریافت وام به بانکها مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.