کد خبر : 59383
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 15:29

پرداخت مطالبات گندمکاران به‌روز می‌شود

پرداخت مطالبات گندمکاران به‌روز می‌شود
مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی: پرداخت مطالبات گندمکاران به‌روز می‌شود

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی: پرداخت مطالبات گندمکاران به‌روز می‌شود
مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: پرداخت مطالبات گندمکاران و هزینه خرید گندم از روزهای آینده به‌روز می‌شود.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایرنا، حمید اورعی در بیست و هشتمین سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری، افزود: خدمت‌رسانی به کشاورزان و تولیدکنندگان و ارزیابی از وضعیت قرارگاه‌های امنیت غذایی استان‌ها مهمترین اهداف سفرهای استانی به‌شمار می‌رود.
وی بازدید از واحدهای تولیدی مختلف و طرح‌های کشاورزی و شناسایی چالش‌ها و مشکلات تولیدکنندگان و کشاورزان را از دیگر اهداف سفرهای استانی دانست و افزود: شناسایی مشکلات موجود و اعلام آنها به مسوولان ملی در این سفرها با اولویت پیگیری و انجام می‌شود.
اورعی تصریح کرد: در ۲ روز اخیر بازدیدهایی از طرح‌ها و واحدهای مختلف چهارمحال و بختیاری با حضور مسوولان سازمان جهاد کشاورزی استان انجام و برای مطالبات گندمکاران مقرر شد با هماهنگی و استفاده از ظرفیت موجود در وزارت جهاد کشاورزی به‌زودی مطالبات گندمکاران پرداخت شود.
وی یادآور شد: برای رفع مشکلات تولیدکنندگان دام و طیور نیز هماهنگی‌های لازم با اداره بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی انجام شد تا لیست افراد و تولیدکنندگان دارای مطالبه آماده شود و هماهنگی برای تخصیص سهمیه به استان صورت گیرد.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی اظهار داشت: تامین یارانه بذر از مهمترین خواسته‌های کشاورزان است که باید با اولویت پیگیری و اجرایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.