کد خبر : 56774
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 5:25

نزدیکترین گزینه ها به کرسی وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم

نزدیکترین گزینه ها به کرسی وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم

با انتخاب رییس جمهور دولت سیزدهم، گمانه زنی ها برای معرفی کابینه جدید در محافل مختلف دست به دست می شود.

با انتخاب سید ابراهیم رییسی بعنوان رییس جمهور دولت سیزدهم، گمانه زنی ها برای معرفی کابینه جدید در محافل مختلف دست به دست می شود.

به گزارش دهقان نیوز، اگر چه معرفی این گزینه ها در فضای مجازی و برخی رسانه ها در حد حدس و گمان است و رییس جمهور منتخب هم صراحتا اعلام کرد که گمانه زنی‌ها در خصوص اعضای کابینه دقیق نیست.

سید ابراهیم رییسی این را هم گفته که کارآمدی، فسادستیزی، داشتن روحیه انقلابی، مردمی بودن و شایسته سالاری اساس کار او در انتخاب افراد و همکاری با آنان است.

البته برخی سیاسیون هم معتقدند کابینه‌ رییسی شگفتی‌آور خواهد بود.

به هر حال طی روزهای اخیر نام افرادی از جمله علیرضا بزرگی، رضا فتوحی، کاظم خاوازی، محمدرضا درگاهی، محمدرضا قدسی، سید جواد ساداتی نژاد، پیمان فلسفی و حجت الله عبدالملکی بعنوان گزینه های احتمالی و نزدیکترین گزینه ها به کرسی وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در برخی محافل آورده شده است.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید سید ابراهیم رییسی در نهایت چه کسی را بعنوان سکاندار بخش کشاورزی ایران در دولت سیزدهم معرفی خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جواد احدزاده سه شنبه , ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

باسلام واحترام؛ خواهشمند است فکری به حال جوانان فارغ التحصیل گرایش های کشاورزی که درشرکت های فنی کشاورزی سامان دهی شداند و به عنوان شغل نمی شود روی درامد ان حساب کرد فکری شود، تولید کشاورزی به هرقیمت در کشور را جدی بگیرید کشور کم ابی داریم در اینده نزدیک فاجعه به بار می اید، کشت فرا سرزمینی را جدی بگیرید و در حد شعار باقی نماند، از حضور مشاورین با سواد وحتی خارجی حتما کمک بگیرید