کد خبر : 55679
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 3:58

معمار اتاق اصناف کشاورزی با حکم خاوازی دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران شد

معمار اتاق اصناف کشاورزی با حکم خاوازی دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران شد

دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران منصوب شد.

طی حکمی از سوی کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران منصوب شد.

به گزارش دهقان نیوز، مسعود عدل طلب با حکم وزیر جهاد کشاورزی  بعنوان دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران منصوب شد.

مسعود عدل طلب مدیرکل دفتر ساماندهی صنوف و تشکلهای مردم نهاد سازمان تعاون روستایی ایران که در زمینه ساماندهی و نظام مند شدن تشکلهای کشاورزی و ایجاد ساختارهای سازمان یافته در قالب تشکلهای مردم نهاد و حمایت و نظارت بر تشکلهای بخش کشاورزی دارای سوابق و تجربیات ارزشمندی می باشد را باید براستی معمار اتاق اصناف کشاورزی ایران  نامید اتاقی که قرار است به عنوان ساختار جدید نظام صنفی باشد و با ترمیم کاستی ها و حفظ نقاط قوت نظام صنفی، پناهگاه مستحکمی برای کشاورزان ایران باشد. عدل طلب در این مسیر همراه با همکاران دفترش مرارت ها و ملالت ها کشید، از هزاران نفر ساعت جلسه کارشناسی تا توجیه و ترغیب مدیران ارشد سایر دستگاهها که بعضا امضایشان پای اسناد تشکیل اتاق الزامی بود. البته در این مسیر، او حمایت مدیران ارشد خود را که از قضا بشدت تشکل محور هستند را به همراه داشت خصوصا شاه پسند معاون جدید تشکلهای سازمان تعاون روستایی ایران که بدون شک یکی از ناب ترین، مترقی ترین و متفکرین در بحث توسعه و تقویت تشکلهای کشاورزی در بدنه وزارت جهاد کشاورزی است.

حال باید امیدوار بود با وجود مربع طلایی خاوازی، طهماسبی، شاه پسند و عدل طلب روند استقرار، تثبیت و قدرت گیری اتاق اصناف کشاورزی با سرعت زیادی به سرانجام رسد روندی که تاکنون بدلیل ناقص بودن و همراه نبودن قلبی یا عملی یکی از اضلاع این مربع، نمی شد مثل امروز به شتابش امید داشت. ضمنا فراموش نکنیم اتاق اصناف کشاورزان دشمنان حسود و بعضا هم نام در بیرون بخش کشاورزی کم ندارد، مجموعه هایی که حتی تلاش کردند جلوی تصویب و راه اندازی اتاق اصناف را بگیرند که با لطف الهی و تلاش همین مربع طلایی ناکام ماندند و کشاورزان ایران صاحب اتاق شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.