کد خبر : 57143
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 7:32

دبیر نظام صنفی کشاورزی استان اردبیل در گفتگو با دهقان نیوز:

مشکلات کشاورزی حل نشده است / کشاورز سودی که نمی کند، متضرر هم می شود / برخی دامداران نمی توانند هزینه خوراک دام را تامین کنند

مشکلات کشاورزی حل نشده است / کشاورز سودی که نمی کند، متضرر هم می شود / برخی دامداران نمی توانند هزینه خوراک دام را تامین کنند

مشکلات کشاورزی که حل نشده حتی به آنها اضافه هم شده است.

دبیر نظام صنفی کشاورزی استان اردبیل گفت: مشکلات کشاورزی که حل نشده حتی به آنها اضافه هم شده است.

مهدی محبی زاده به دهقان نیوز گفت: قرار بود مسئولین مشکل گشا باشند و با تدبیر به حل مسائل بپردازند اما متاسفانه مسائل که حل نشد هیچ، به مشکلات هم اضافه تر شده است.

وی افزود: فصل برداشت سیب زمینی است و قیمتی که بازار و دلال می خرد در بهترین شرایط با قیمت تمام شده برابرست. کشاورز سودی که نمی کند، متضرر هم می شود.

وی گفت: تامین نهاده های کشاورزی بسیار سخت شده است و سهمیه خوراک دام تنها به سهامداران تعاونی ها و اتحادیه ها تعلق می گیرد. دامداران سنتی التماس می کنند که عضو تعاونی شوند اما از عضوگیری خبری نیست.

وی گفت: پس چطور می توان مشکلات را پشت سر گذاشت؟! حمایت از دامدار چه شد؟! شخصا مشاهده کردم که در کشتارگاه، برخی دامداران از روی ناچاری گاو شیری خود را آورده و تحویل کشتارگاه می دهند زیرا نمی توانند هزینه خوراک دام را تامین کنند. حمایت ها کجا رفته است!؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.