کد خبر : 59709
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 8:07

مدیریت‌های امور اراضی در استان‌ها باید مستقل باشند

مدیریت‌های امور اراضی در استان‌ها باید مستقل باشند
مدیریت‌های امور اراضی در استان‌ها باید مستقل باشند

مدیریت‌های امور اراضی در استان‌ها باید مستقل باشند
حجت الاسلام والمسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در اولین نشست کمیته تخصصی اجرایی نمایندگان حاکمان شرع در امور اراضی خواستار تقویت جایگاه مدیریت امور اراضی و حاکمان شرع برای حفظ و صیانت از زمین شد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی در این جلسه که با حضور افلاطونی رییس سازمان امور اراضی و حاکمان شرع امور اراضی برگزار شد خواستار توجه به آسیب شناسی روند فعالیت امور اراضی شد و گفت: با آسیب شناسی گذشته و بررسی نقاط قوت و ضعف، توان سیاستگذاری و اجرایی شدن بهتر آیین‌نامه‌ها را خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه ضمن انتقاد از اجرای طرح های صنعتی در اراضی کشاورزی، خواستار صیانت اراضی مرغوب کشاورزی در راستای رعایت امنیت غذا شد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی ضرورت ارتباط بیشتر با حوزه علمیه جهت تقویت سطح علمی، بحث و تبادل نظر در مورد مسایل مستحدثه را مورد توجه قرار داد و گفت: در صورت ارتقا سطح علمی و اجرایی روند سیاستگذاری و اجرایی بهتری را شاهد خواهیم بود.
لازم بذکر است اولین نشست کمیته تخصصی اجرایی نمایندگان حاکمان شرع روز یکشنبه هفتم آبان در حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.