کد خبر : 59519
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 6:15

مابه‌التفاوت پول گندمکاران بزودی پرداخت می‌شود

مابه‌التفاوت پول گندمکاران بزودی پرداخت می‌شود
مابه‌التفاوت پول گندمکاران به زودی پرداخت می‌شود

مابه‌التفاوت پول گندمکاران به زودی پرداخت می‌شود
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: مبالغی که بابت خرید تضمینی گندم پرداخت شده به صورت علی‌الحساب با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است و مابه التفاوت آن تا ۱۵ هزار تومان به زودی پرداخت می شود.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از فارس، سعید راد در حاشیه نماشگاه غلات، آرد و نان گفت:‌ مبالغی که بابت خرید تضمینی گندم پرداخت شده به صورت علی‌الحساب با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است و مابه التفاوت آن به زودی پرداخت می شود، در این زمینه سازمان برنامه و بودجه در حال تدارک تامین بقیه پول‌ها است.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: ۸۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده و برای بقیه مطالبات هم چاره اندیشی شده و هر چه زودتر پرداخت خواهد شد.

پیش از این وزیر جهاد کشاورزی قول داده بود که تا پایان شهریور تمام مطالبات گندمکاران تسویه می شود، با احتساب ۱۰٫۵ میلیون تن خرید گندم و با کیلویی ۱۵ هزار تومان، دولت باید ۱۵۷ هزار میلیارد تومان به گندمکاران پرداخت کند.

به گفته مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکنون ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده اما خرید ادامه دارد، پیش تر وزارت جهاد پیش بینی کرده بود که تا پایان فصل، خرید تضمینی به ۱۰٫۵ میلیون تن می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.