کد خبر : 59556
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 8:45

رئیس بنیاد ملی گندمکاران:

قیمت گندم امروز اعلام می‌شود / برای افزایش قیمت گندم امسال نیز رایزنی می کنیم / فعلا مبنا همان قیمت ۱۵ هزار تومان است

قیمت گندم امروز اعلام می‌شود / برای افزایش قیمت گندم امسال نیز رایزنی می کنیم / فعلا مبنا همان قیمت ۱۵ هزار تومان است
قیمت گندم امروز اعلام می‌شود

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با اعلام اینکه چهارشنبه هفته گذشته جلسه شورای قیمت‌گذاری برای تعیین قیمت گندم تشکیل و توافق‌هایی حاصل شده است گفت: قرار است امروز قیمت تعیین شده برای سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توسط وزیر جهاد کشاورزی رسما اعلام شود.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایلنا، عطاالله هاشمی با بیان این مطلب افزود: طبق مقررات قیمت تعیین شده باید توسط وزیر اعلام شود و از اظهار نظر در مورد قیمت تعیین شده خودداری کرد.

بنا بر این گزارش، قیمت گندم طی ماه‌های اخیر محلی برای مناقشه دولت و کشاورزان بوده است؛ چراکه کشاورزان عنوان می‌کنند با توجه به افزایش هزینه‌های تولید طی یک سال اخیر، قیمت تعیین شده در سال قبل، پاسخگوی هزینه‌های کشاورزان نیست و لازم است دولت نسبت به افزایش قیمت گندم اقدام نماید و شورای قیمت‌گذاری نیز در چند نوبت برای تعیین قیمت جدید تشکیل جلسه داده بود که هر بار دولت به دلایلی از جمله چگونگی تامین اعتبار برای قیمت جدید گندم از آن شانه خالی کرده بود و اینک در حالی که هنوز کشاورزان به قیمت فعلی انتقاد دارند، قرار است امروز قیمت گندم برای سال آینده اعلام شود.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه رایزنی‌هایی برای افزایش قیمت گندم امسال نیز در حال انجام است، گفت: فعلا مبنا همان قیمت ۱۵ هزار تومان است، ولی در تلاشیم تا مقدار آن افزایش پیدا کند.

هاشمی همچنین اعلام کرد: تاکنون بیش از  ۷۰ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.