کد خبر : 59725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 8:10

قیمت جدید خرید تضمینی گندم هرچه سریع‌تر ابلاغ شود

قیمت جدید خرید تضمینی گندم هرچه سریع‌تر ابلاغ شود
قیمت جدید خرید تضمینی گندم هرچه سریع‌تر ابلاغ شود

قیمت جدید خرید تضمینی گندم هرچه سریع‌تر ابلاغ شود
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم در شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی به تصویب رسیده و باید بر اساس قانون این نرخ برای سال زراعی جاری هرچه سریع‌تر ابلاغ شود.
گندم
منصورعلی زارعی کیاپی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص تاخیر در ابلاغ نرخ خرید تضمینی گندم، گفت: قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم در شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی به تصویب رسیده و باید بر اساس قانون این نرخ برای سال زراعی جاری هرچه سریع‌تر ابلاغ شود.

وی با اشاره به اینکه ابلاغ قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی گندم برای کشاورزان امید به همراه دارد، ادامه داد: بر اساس قانون کشاورزان انتظار دارند که هرچه سریع‌تر نرخ خرید تضمینی گندم در سال زراعی جدید به صورت رسمی اعلام شود و تاخیر در آن می‌‍ تواند کاهش میزان تولید را به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید وزیر جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی جدید گندم را پس از تصویب در شورای قیمت گذاری ابلاغ کند، عنوان کرد: در نشست کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی درخواست شد تا هرچه سریع تر نرخ جدید خرید تضمینی گندم در دستورکار قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: نرخ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومانی گندم بر اساس نظر کارشناسی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزان خبره تعیین شده، منتظر هستیم تا دولت هرچه سریع‌تر آن را ابلاغ کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلزاکار خوزستان دوشنبه , ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

باسلام لطفا راجب مطالبات و معوقات مابه التفاوت کلزا هم مطالب بروز انعکاس بدهید ، چرا بین گندم و کلزا تبعیض هست؟وقتی کلزاکاران زودتر از گندم، کلزا را تحویل دولت دادند ولی هنوز هیچ خبری و بازتاب خبری و پیگیری راجب واریزی های معوق بابت مابه التفاوت کلزا سراسر کشور نیست، لطفا خواهشمندیم ، پیگیری و بازتاب و انعکاس خبری بفرمایید.
باتشکر از طرف کلزاکاران سراسر کشور