کد خبر : 56075
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 7:20

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران:

فروشگاه‌های روستا بازار راه‌اندازی شد / دست دلال از محصولات کشاورزی کوتاه می شود

فروشگاه‌های روستا بازار راه‌اندازی شد / دست دلال از محصولات کشاورزی کوتاه می شود

دست دلالان از محصولات کشاورزی کوتاه می شود.

دست دلالان از محصولات کشاورزی کوتاه می شود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: فروشگاه‌های روستا بازار با هدف رونق محصولات و تولیدی های بومی روستاییان در مناطق مختلف کشور راه‌اندازی و با ایجاد این فروشگاه ها دست دلالان از محصولات کشاورزی کوتاه تر می شود.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از فارس، محمدعلی طهماسبی در جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی تکاب اظهار داشت: فروشگاه‌های روستا بازار با هدف رونق محصولات و تولیدی های بومی روستاییان در مناطق مختلف کشور راه‌اندازی و با راه اندازی این فروشگاه ها دست دلالان از محصولات کشاورزی کوتاه تر می شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این فروشگاه‌ها ابتکاری در راستای کوتاه کردن فاصله تولید تا مصرف محصولات روستایی است افزود: با راه‌اندازی و رونق فعالیت فروشگاه‌های روستا بازار توسط اتحادیه‌های تعاون روستایی در مناطق کشور، محصولات و تولیدات روستاییان بدون واسطه ضمن حفظ و صیانت از کیفیت کالا و با قیمت مناسب به مصرف کننده عرضه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: هم اکنون در استان‌های خراسان رضوی و خوزستان شاهد نمونه‌های موفقی از راه‌اندازی فروشگاه‌های روستا بازار هستیم و محصولاتی مانند خرمای مشهد و برنج عنبر بومی خوزستان اینگونه عرضه می‌شود.

طهماسبی با اشاره به نقش محوری اتحادیه تعاونی‌های روستایی در راه‌اندازی فروشگاه‌های روستا بازار بیان کرد: با اجرای این طرح مبادله کالا بین شبکه تعاونی روستایی و کشاورزی و اتحادیه های شهرستانی افزایش یافته و با حذف تقلب احتمالی در عرضه و فروش کالا، موضوع حفظ و افزایش ارزش افزوده و برندسازی محصولات کشاورزی و دامی نیز با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: اتحادیه‌های تعاون روستایی می‌توانند با ایجاد فروشگاه های روستا بازار در مناطق مختلف کشور، موجب حفظ و افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی و دامی و تجمیع و ارزشمند کردن سرمایه‌های کوچک روستاها شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.