کد خبر : 52810
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 5:39

رییس کانون کشاورزان حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با دهقان نیوز:

عباس کشاورز گزینه مناسبی برای وزارت کشاورزی نیست / در دوره سرپرستی با کشاورز همکاری می کنیم

عباس کشاورز گزینه مناسبی برای وزارت کشاورزی نیست / در دوره سرپرستی با کشاورز همکاری می کنیم

عباس کشاورز شاخص های لازم برای مدیریت وزارت جهاد کشاورزی را ندارد.

رییس کانون کشاورزان و روستاییان حزب اعتدال و توسعه گفت: عباس کشاورز شاخص های لازم برای مدیریت وزارت جهاد کشاورزی را ندارد.

محمد شجاع الدینی در گفتگو با دهقان نیوز گفت: شاید از لحاظ فردی عباس کشاورز یک فرد کمتر سیاسی و بیشتر فنی باشد ولی از دیدگاه تشکیلاتی گزینه مناسبی برای وزارت جهاد کشاورزی نیست.

وی با اشاره به شاخص های دولت روحانی برای مدیریت بخش کشاورزی گفت: یکی از این شاخص ها جوانگرایی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است. یکی دیگر از شاخص ها مدیریت نو و امروزی همگام با دانش روز است که در قالب همین دو شاخص می بینیم که عباس کشاورز برای مدیریت وزارت جهاد کشاورزی با این دو شاخص همخوانی ندارد.

وی افزود: در خصوص شاخص فردی نیز عباس کشاورز از ویژگی اجماع پذیری برخوردار نیست و تجربه من از حضور در ستاد وزارت جهاد کشاورزی بیانگر این است که کشاورز بعنوان معاون وزیر جهاد کشاورزی حتی توان هماهنگی سازمان ها و معاونت های وزارت جهاد کشاورزی را بخوبی نداشت.

رییس کانون کشاورزان و روستاییان حزب اعتدال و توسعه در پایان به دهقان نیوز گفت: البته چون عباس کشاورز یک فرد فنی و کمتر سیاسی است شاید در دوره سرپرستی موقت در وزارت جهاد کشاورزی با او همکاری کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.