کد خبر : 56998
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 6:50

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس:

طرح ناظران بخش کشاورزی تصویب شد / وضعیت ناظران کشاورزی را پیگیری می کنیم / تعیین تکلیف استخدامی ناظران کشاورزی حق قانونی آنهاست

طرح ناظران بخش کشاورزی تصویب شد / وضعیت ناظران کشاورزی را پیگیری می کنیم / تعیین تکلیف استخدامی ناظران کشاورزی حق قانونی آنهاست

پیگیر وضعیت ناظران کشاورزی هستیم.

یک نماینده مجلس گفت: پیگیر وضعیت ناظران کشاورزی هستیم.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین تکلیف وضعیت استخدامی ناظران بخش کشاورزی حق قانونی و طبیعی آنان است لذا پیگیر این موضوع هستیم.

ذبیح الله اعظمی در گفتگو با ایرنا از تصویب طرح ناظران بخش کشاورزی در کمیسیون کشاورزی خبر داد و گفت: این طرح در کمیسیون مطرح و کلیات آن نیز تصویب شده است.

وی افزود: یکی از مسایل این طرح بار مالی بود که بیم آن می رفت طبق ماده ۷۵، شورای نگهبان آن را برگرداند.

اعظمی از تشکیل نشست بررسی مشکل ناظران کشاورزی خبر داد و گفت: این نشست با دعوت از معاون امور استخدامی ریاست جمهوری و نماینده وزارت جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس برگزار و بحث شده است.

وی افزود: در این نشست راهکار در نظر گرفته شده این بود که به ازای هر سه نفر بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی یک مهندس ناظر استخدام شود.

اعظمی گفت: با توجه به اینکه کمیسیون کشاورزی بیشتر وقت خود را صرف رفع مشکلات تامین نهاده های دامی، مسایل و مشکلات مرغ و تخم مرغ، شیر لبنیات و غیره می کند فرصت کافی برای پرداختن به این طرح را نداشته است.

وی افزود: تلاش داریم هفته آینده این موضوع را مجدد در کمیسیون و کمیته ها مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی اظهارامیدواری کرد که آن نشست به نتیجه برسد و در نهایت طرح قابل قبولی به صحن مجلس ارایه شود.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ هزار مهندس کشاورزی در سطح کشور داریم اظهار داشت: از این تعداد حدود ۸۳ هزار نفر بیکار هستند و مهندسان ناظر هم از همین گروه بین پنج تا ۱۰ سال در کنار کارشناسان جهاد کشاورزی در همه رشته ها فعالیت داشته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرزاد پنجشنبه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

سلام
فکر ما تحصیل کرده های مظلوم بخش کشاورزی که سنمون داره میره بالا و چندین سال ناظر و جزو بدنه جهاد بودیم باشید، چرا کسی تو این کشور فکر ما نیس اخه