کد خبر : 53977
تاریخ انتشار : جمعه 19 اردیبهشت 1399 - 5:59

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی در گفتگو با دهقان نیوز:

صنایع غذایی متولی ندارد / مدیرانی که برای جهش تولید برنامه ندارند استعفا دهند / مخالفین تولید دنبال تعطیلی صنایع غذایی هستند / وزارت غذا ایجاد شود

صنایع غذایی متولی ندارد / مدیرانی که برای جهش تولید برنامه ندارند استعفا دهند / مخالفین تولید دنبال تعطیلی صنایع غذایی هستند / وزارت غذا ایجاد شود

لازم است وزارت غذا هر چه سریعتر ایجاد گردد.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: اگر اقتصاد مقاومتی به معنای درست اجرایی می شد شرایط اقتصادی کشور در این وضعیت  نبود.

محسن نقاشی در گفتگو با دهقان نیوز گفت: در چند سال اخیر هر سال شعارهای سالیانه رهبری با محور حمایت از تولید بوده است و ایشان حامی تولید و تولیدکنندگان هستند.

وی با تاکید بر اینکه جهش تولید نیاز به یک اراده ملی در تمامی سطوح دارد گفت: فدراسیون تشکل های صنایع غذایی کشاورزی ایران در دومین روز فروردین سالجاری، حمایت از سال جهش تولید را طی بیانیه ۱۲ ماده ای اعلام کرد. با اجرایی شدن این بیانیه می توان در جهت جهش تولید اقدامات موثری را ایجاد نمود.

وی گفت: بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد تولید داخلی، شفاف و صریح  می باشد و تنها راه جهش تولید اجرای دستورات ایشان می باشد.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران تاکید کرد: مدیران محترم ذیربط تولید حتی وزیران محترمی که در سال جهش تولید چنانچه برنامه ای ندارند و توانایی، علم، تجربه و روحیات جهادی و انقلابی ندارند بعنوان یک فرد میهن دوست شجاعانه استعفای خود را تقدیم کنند و کار را به افرادی واگذار نمایند که تولید را با تمام وجود می شناسد.

محسن نقاشی به دهقان نیوز گفت: در بخش خصوصی، بنیان گزاران و صاحبان کارخانجاتی هستند که بسیار توانمند و پر توانند و در جهت پیش برد و ارتقای مجموعه از افراد متخصص و کارشناسان زبده بعنوان مدیرعامل استفاده می کنند چون به موفقیت و پیشرفت  فکر می کنند ولی در بخش دولتی این تفکر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه صنایع غذایی بالاترین رقم اشتغال کشور را دارد و سالها بعد از نفت بالاترین رقم صادرات را داشته است گفت: به همین دلیل این صنعت مورد هجمه سودجویان  قرار گرفته است. مخالفین تولید با سودجویی، صنایع لوازم  خانگی، پوشاک، کفش، ریسندگی و پنبه را با واردات به  رکود و تعطیلی کشاندند و در حال حاضر تمام تلاششان به تعطیلی کشاندن صنایع غذایی ست.

وی گفت: در حال حاضر صنایع غذایی متولی ندارد که این مسئله بسیار خطرناک است و لازم است وزارت غذا هر چه سریعتر ایجاد گردد که این دسیسه و هجمه ها از بین برود.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: از رییس محترم قوه قضاییه درخواست داریم که  افراد ضد تولید در ادارات را که به سهولت به بهانه اجرای قانون، سنگ اندازی می کنند و تولید ستیز هستند و تاکنون باعث تعطیلی کارخانه ها و ورشکستگی تولیدکنندگان بیگناه شدند و زندگی و آبروی آنها را به باد فنا دادند را با  کمک تشکلها شناسایی و به محاکم قضایی معرفی تا به اشد مجازات محکوم شوند و عبرتی برای تولید ستیزان گردد.

نقاشی تاکید کرد: چرا باید تولیدکنندگان ورشکسته شوند و عده ای مفت خور با ثروت اندوزی خود، تولید و اشتعال را نابود کنند.

وی در پایان به دهقان نیوز گفت: اداره دارایی هر چه سریعتر از فرارهای  مالیاتی جلوگیری کند و با کاهش مالیات عملکرد و حذف مالیات ارزش افزوده به جهش تولید کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.