کد خبر : 57341
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 7:06

صدور دامدار کارت برای دامداران + جزییات

صدور دامدار کارت برای دامداران + جزییات

دامدار کارت برای دامداران کشور صادر می شود.

دامدار کارت برای دامداران کشور صادر می شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: پارسال برای ۵۰ هزار نفر از کشاورزان، کشاورز کارت صادر شد و امسال هم تا ۱۰ روز آینده دامدار کارت را راه اندازی می‌کنیم.
به گزارش دهقان نیوز به نقل از شبکه خبر، روح اله خدارحمی در حاشیه سفر هیئت دولت به فارس افزود: کشاورزانی که کشاورز کارت سال قبل دریافت کرده اند باید مبلغ آن را بازپرداخت کنند تا دوباره همان مبلغ برای آنها شارژ شود.

او در خصوص امهال مطالبات کشاورزان نیز گفت: بر اساس مصوبات قانونی؛ بند ۳۳ قانون برنامه بند ل تبصره ۱۶ قانون بودجه و تبصره ۳۵ را اجرا کردیم و امسال نیز اگر کشاورزان ۲۰ درصد از بدهی شان در قالب بخشنامه امهال بپردازند می توانیم دوباره تقسیط مجدد کنیم اما دولت مصوبه دیگری در زمینه امهال بدهی کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و سرمازدگی دارد که منتظریم دستورالعمل اجرایی آن به ما ابلاغ شود تا آن را اجرا کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه گفت: در نیمه اول امسال در زمینه تأمین ماشین‌آلات کشاورزی؛ مکانیزاسیون و بذر گواهی شده تسهیلات خوبی برای کشاورزان فراهم کردیم و همچون گذشته، در زمینه توسعه گلخانه ها، کاشت و فرآوری گیاهان دارویی تسهیلات خوبی پرداخت می نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.