کد خبر : 54541
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 5:29

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی در گفتگو با دهقان نیوز:

زنجیره صنایع غذایی کشاورزی در بحرانی ترین شرایط است / بی توجهی وزارت کشاورزی و صمت در حمایت از تولیدکنندگان / بجای انتصابات و جلسات پشت در بسته فکری برای جهش تولید کنید

زنجیره صنایع غذایی کشاورزی در بحرانی ترین شرایط است / بی توجهی وزارت کشاورزی و صمت در حمایت از تولیدکنندگان / بجای انتصابات و جلسات پشت در بسته فکری برای جهش تولید کنید

تولیدکنندگان در انتظار اقدامات موثر در جهت جهش تولید می باشند.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: ۹۰ روز یعنی یک چهارم از سال جهش تولید گذشت و همچنان تولیدکنندگان در انتظار اقدامات موثر در جهت جهش تولید و رفع موانع تولید می باشند.

محسن نقاشی در گفتگو با دهقان نیوز گفت: اعلام شعار سال جهش تولید  در روز اول سال ۹۹ یک اقدام هوشمندانه توسط مقام معظم رهبری بوده است و ارتباط مستقیم به حیات اقتصاد کشور دارد.

وی افزود: فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران در دوم فروردین بیانیه دوازده ماده ای ارایه نمود که بمنظور جهش تولید، وزارتخانه های ذیربط، آن را اجرا نمایند. آیا فرصت ۹۰ روزه فرصت کمی بوده که وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت  طرح ها و گزارشات انجام شده را ارایه نمایند؟

وی گفت: از قوه قضاییه و مجلس تقاضا داریم بمنظور جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی بخش کشاورزی با تشکیل کارگروههای تخصصی با همدلی و همراهی تمامی  تشکلهای مربوطه برابر قانون بهبود محیط کسب و کار هر چه سریعتر اقدامات جهادی  در جهت شعار سال نمایند.

وی افزود: دشمنان تولید، بخش کشاورزی و غذا را در پیچیده ترین و بحرانی ترین شرایط قرار داده اند و زنجیره صنایع غذایی کشاورزی در ناامید ترین و بحرانی ترین  شرایط تاریخی بسر می برد.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: اگر مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و صمت به بیانیه های فدراسیون و تشکلها توجه می داشتند و واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی را حمایت می کردند، در شرایط کرونا و عدم صادرات،  محصولات کشاورزان نابود نمی شد.

نقاشی افزود: چرا باید تولیدکنندگان قربانی ندانم کاری و بی توجهی وزارتخانه های ذیربط شوند؟ چرا برابر قانون از تجربه تولید کنندگان بهره برداری نمی کنند ؟!

وی به دهقان نیوز گفت: جهاد کشاورزی و وزارت صمت بهتر است پس از  گذشت ۹۰ روز دیگر به انتصابات و جلسات در اتاقهای در بسته پایان دهند و با اجرا و احترام به قانون بهبود  محیط کسب و کار هر چه سریعتر با کمک تشکلها اقدامات موثری را در جهت جهش تولید عملیاتی نمایند و مطمئن باشند اگر واقعا اراده ای در بهبود و جهش تولید دارند تنها  تولید کنندگان می توانند راهکارهای مناسبی در جهش تولید ارایه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.