کد خبر : 54045
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 14:12

رییس جهاد کشاورزی بازداشت شد

رییس جهاد کشاورزی بازداشت شد

رییس جهاد کشاورزی و ۴ نفر دیگر بازداشت شدند.

رییس جهاد کشاورزی و ۴ نفر دیگر بازداشت شدند.

دادستان ایلام از بازداشت رییس اداره جهاد کشاورزی دره شهر و ۴ نفر دیگر خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از دستگیری رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر و چند مسئول دیگر به اتهام اختلاس خبر داد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایسنا، افشار خسروی زاد در این باره گفت: رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر، مسئول امور دام آن اداره و ۳ نفر از کارشناسان مربوطه بازداشت و روانه زندان شدند.

وی افزود: این افراد به اتهام اختلاس به مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان توام با جعل در اسناد رسمی با قرار بازداشت موقت به زندان منتقل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جان سیدابادی پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۵۴

سلام ازمسئولین محترم کشاورزی تقاضا میشود تمام تلاش خود را برای فروش وصادرات محصولات کشاورزی در موقع وزمان خودش بانرخ مناسب بنمایند با تشکر فراوان والسلام

مصطفی دیناروند پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

سلام، وجود قوانین و مقررات دست و پا گیر و امکان سوء استفاده از آنها از یکطرف، و عدم نظارت درست و صحیح بر نحوه عملکرد مدیران و آنها را به امان خدا رها نمودن از سوی دیگر، اسباب سوء استفاده اینگونه افراد از امکانات و بیت المال در حوزه عنب آنها می‌گردد. در ضمن ۵ نفر و جمعا دویست و ده میلیون استفاده نموده اند. این مبلغ در برابر یک ام%اء مدیری حوزه شهری در مقابل چندین میلیارد تومان که عددی نیست. ولی بهرحال اقدام و عمل بموقع در برابر خاطیان امری پسندیده است. موفق باشند.