کد خبر : 55523
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 - 9:47

یک نماینده مجلس:

دولت برای رونق کشاورزی بی‌برنامه است / بخش کشاورزی رها شده است / دست مافیا باید از کشاورزی قطع شود

دولت برای رونق کشاورزی بی‌برنامه است / بخش کشاورزی رها شده است / دست مافیا باید از کشاورزی قطع شود

بخش کشاورزی با قطع دست مافیا رونق می‌گیرد.

بخش کشاورزی با قطع دست مافیا رونق می‌گیرد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با انتقاد از بی‌برنامگی دولت برای رونق بخش کشاورزی گفت: دست مافیا از بخش کشاورزی کشور قطع شود؛ ایران می‌تواند نیازهای خاورمیانه را تامین کند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم، احمد محرم‌زاده با تاکید بر این‌که متاسفانه دولت بخش «کشاورزی» را در کشور به حال خود رها کرده است، خاطرنشان کرد: هیچ کس به بخش کشاورزی اهمیت نمی‌دهد؛ این در حالی است که حداقل ۳۵ درصد مردم در بخش کشاورزی شاغل هستند و از طرفی در برخی کشاورزی جمعیت شاغل در بخش کشاورزی تنها چند درصد جزئی است که هم نیاز داخلی را تامین و هم صادرات دارند ولی در کشور ما با وجود تولیدات داخلی؛ هنوز کمبودهایی داریم.

وی بیان کرد: با کمال تاسف برخی حرکت‌های مافیایی و معلولیت‌هایی در مدیریت بخش کشاورزی وجود دارد و از طرفی برنامه‌ی به خصوصی برای رونق بخش کشاورزی وجود ندارد؛ اگر دست مافیا و خائنین در حوزه کشاورزی و تولیدات کشاورزی قطع شود یقیناً ضمن تامین نیازهای داخل کشور؛ حتی تولیدات کشاورزی‌مان می‌تواند نیازهای خاورمیانه را نیز تامین کند.

محرم‌زاده با ذکر این‌که حمایت از کشاورزان و رونق بخش کشاورزی در کشور؛ ضرورتی انکارناپذیر است، گفت: ما از طریق مجلس پیگیر حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.