کد خبر : 59227
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 8:14

دعوت از سرمایه گذاران برای دریافت اراضی کشاورزی با شرایط ویژه

دعوت از سرمایه گذاران برای دریافت اراضی کشاورزی با شرایط ویژه
بنیاد برکت از تمامی سرمایه گذاران برای دریافت اراضی با شرایط ویژه در ۱۴ استان کشور دعوت می کند.

دعوت از سرمایه گذاران برای دریافت اراضی کشاورزی با شرایط ویژه
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت از تمامی سرمایه گذاران برای دریافت اراضی با شرایط ویژه در ۱۴ استان کشور دعوت می کند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه امسال ما به طور ویژه در دو زنجیره از کسب و کارها در حوزه‌های کشاورزی حمایت می‌کنیم و از آبزی‌پروری و شیلات هم در قالب این زنجیره حمایت خواهد شد، افزود: بیش از ۵۰ درصد کارهای بنیاد برکت در این دو بخش اجرا می‌شود.

ترکمانه تصریح کرد: امروز یک تفاهم نامه با شرکت‌های شهرک‌های کشاورزی به امضا رسید تا از ظرفیت‌های خوب در حوزه کشاورزی استفاده شود و بنیاد برکت در قالب این طرح از تمامی کار آفرینان در این حوزه حمایت خواهد کرد.

مدیر عامل بنیاد برکت تصریح کرد: در ۱۴ استان در مرحله ابتدایی این طرح اجرا می‌شود افزود: سرمایه گذاران می‌توانند با مراجعه به تارنمای بنیاد برکت کارهای خود را ثبت کنند و از مزایای خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تا به امروز در حوزه کشاورزی ۱۴۰ هزار طرح اقتصادی اجتماعی انجام داد شده است افزود: تاکنون ۳۰ همت سرمایه‌گذاری و ۵۴۰ هزار فرصت شغلی تا کنون ایجاد شده است.

وی افزود: بنیاد برکت امسال قرار است حدود ۳۰ هزار طرح اقتصادی و ۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود که این اقدام ادامه خواهد داشت و در قالب این اتفاق خوب بهترین تسهیلات هم پرداخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.