کد خبر : 54333
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 - 14:26

دستگیری دبیر نظام صنفی کشاورزی

دستگیری دبیر نظام صنفی کشاورزی

بازداشت اسفندیار امینی خشم کشاورزان را برانگیخت.

کشاورزان برای پیگیری مطالبات بحق خود و جلوگیری از این همه بی قانونی، در آینده نزدیک قصد دارند از هر روستا یک اتوبوس کشاورز به قوه قضائیه اعزام و مطالبات خود را آنجا مطرح کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام صنفی کشاورزان استان اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از دستگیری دبیر اجرایی صنف کشاورزان استان به دلیل شکایت از تصرف غیر قانونی حریم و بستر رودخانه زاینده رود از سوی نیروگاه برق اسلام آباد به دست نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد.

همچنین عضو هیأت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان با اشاره‌ به بازداشت دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی گفت: بازداشت اسفندیار امینی با شکایت نیروگاه اصفهان، خشم کشاورزان را برانگیخت و کشاورزان درخواست پیگیری این موضوع را به طور جدی دارند و خواستار مجازات مسببان آن هستند.

حسین محمدرضایی در گفتگو با مهر افزود: کشاورزان برای پیگیری مطالبات بحق خود و جلوگیری از این همه بی قانونی، در آینده نزدیک قصد دارند از هر روستا یک اتوبوس کشاورز به قوه قضائیه اعزام و مطالبات خود را آنجا مطرح کنند.

 

به گزارش دهقان نیوز، اسفندیار امینی یکی از دبیران اجرایی باسابقه نظام صنفی کشاورزی است که مسلط به قانون و از ارزش های اخلاقی بالایی برخوردار است و جزو افرادی است که خدمات بسیار ارزشمندی را در بخش کشاورزی داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.