کد خبر : 54485
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 خرداد 1399 - 14:55

در دیدار اعضای خانه کشاورز با وزیر کشاورزی چه گذشت؟ + عکس

در دیدار اعضای خانه کشاورز با وزیر کشاورزی چه گذشت؟ + عکس

قائم مقام خانه کشاورز به همراه تعدادی از اعضای این خانه با وزیر جهاد کشاورزی دیدار داشتند.

قائم مقام خانه کشاورز به همراه تعدادی از اعضای این خانه با وزیر جهاد کشاورزی دیدار داشتند.

قائم مقام خانه کشاورز در همین خصوص در گفتگو با دهقان نیوز گفت: در جلسه ای که در دفتر وزیر جهاد کشاورزی و با حضور مسوولان خانه کشاورز تشکیل گردید، اعضای خانه کشاورز ضمن تبریک به آقای دکتر خاوازی به مناسبت انتخاب وی به سمت وزیر جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کردند که وزیر جدید کشاورزی در جهت خدمت به کشاورزان و بخش کشاورزی کشور موفق باشند.

عنایت الله بیابانی افزود: در این نشست بر ضرورت همکاری نزدیک مسوولان خانه کشاورز در سراسر کشور جهت انجام برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در استان ها و همچنین همکاری و آمادگی کشاورزان برای حفظ منافع ملی تاکید شد. همچنین مسئولان خانه کشاورز مطالبی در ارتباط با همکاری فیمابین بیان نمودند.

وی با اشاره به طرح مطالبی با محوریت محصول گندم در این نشست گفت: در این نشست مطرح شد که با توجه به وضعیت خوب گندم اگر راهکارهای حمایتی از گندمکاران ارائه شود و پرداخت پول گندمکاران هم بموقع پرداخت شود می توان خودکفایی محصول گندم را تداوم بخشید. از طرفی با توجه به اینکه باران های خوبی داشته ایم کشاورزان می توانند در تمام زمینه ها و در راستای منافع ملی اثربخش باشند و گام بردارند.

قائم مقام خانه کشاورز گفت: در این نشست در خصوص مسائل مرتبط با گل و گیاه کشور و ضرر و زیان هایی که بدلیل ویروس کرونا به گلکاران وارد شده است و همچنین ضرر و زیان هایی که به نخلداران سیستانی وارد شده نیز مطالبی مطرح و بر ضرورت حمایت از این تولیدکنندگان تاکید شد.

وی گفت: وزیر جهاد کشاورزی نیز در این نشست ضمن استقبال از همکاری متقابل بین وزارت جهاد کشاورزی و خانه کشاورز و تاکید بر تعامل با کشاورزان به بیان سرفصل برخی از اقداماتی که قرار است اجرا شود پرداختند و ابراز امیدواری کردند که این نشست ها در آینده نیز ادامه یافته و مسایل و مشکلات کشاورزان در جلساتی مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.