کد خبر : 57755
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1400 - 5:38

سرپرست معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی:

در تکنولوژی بخش کشاورزی عقب هستیم / تمام فکر ما تولید تراکتور بود در حالیکه ارتقاء تکنولوژی کاشت تا برداشت، مهمتر از تولید تراکتور است

در تکنولوژی بخش کشاورزی عقب هستیم / تمام فکر ما تولید تراکتور بود در حالیکه ارتقاء تکنولوژی کاشت تا برداشت، مهمتر از تولید تراکتور است

در تکنولوژی بخش کشاورزی عقب هستیم.

سرپرست معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی در مورد اهمیت تکنولوژی در بخش کشاورزی بیان کرد: در این سال‌ها تمام فکر ما تولید تراکتور بود در حالی‌که ارتقاء تکنولوژی کاشت، داشت و برداشت بسیار مهم‌تر از تولید تراکتور است.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از فارس،  علیرضا مهاجر گفت: در حال حاضر بیش از ۹۸درصد دنباله بندها در کشور تولید می‌شود و با ارتقاء کیفیت، کمیت و تکنولوژی امکان تولید ۱۰۰ درصدی دنباله بندها در کشور وجود دارد.

وی در مورد اهمیت تکنولوژی در بخش کشاورزی بیان کرد: در این سال‌ها تمام فکر ما تولید تراکتور بود درحالی‌که ارتقاء تکنولوژی کاشت، داشت و برداشت بسیار مهم‌تر از تولید تراکتور است.

مهاجر ادامه داد: در زمینه تکنولوژی در بخش کشاورزی نسبت به سایر کشورها عقب هستیم و البته در این سال‌ها خوشبختانه قدم‌های مؤثری برای رفع این نواقص برداشته‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.