کد خبر : 56305
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 11:15

داغ شدن دیپلماسیِ نامه ای در بالاترین رکن خانه کشاورز / اسدی پاسخ داد: من میگویم دولت کشاورزان را بیچاره کرده / چرا دبیرکل از کشاورزان حمایت نمیکند / آقای دکتر بیابانی مگر حزب رستاخیز است که همه باید در مشی شاه حرکت کنند؟

داغ شدن دیپلماسیِ نامه ای در بالاترین رکن خانه کشاورز / اسدی پاسخ داد: من میگویم دولت کشاورزان را بیچاره کرده / چرا دبیرکل از کشاورزان حمایت نمیکند / آقای دکتر بیابانی مگر حزب رستاخیز است که همه باید در مشی شاه حرکت کنند؟

جناب قائم مقام؛ شما درد و رنج و سختی های دولت را کاه می بینید، براستی از وضعیت کشاورزان ایران با خبرید؟

بدنبال نامه مسعود اسدی عضو شورای مرکزی خانه کشاورز به دکتر کلانتری دبیرکل خانه کشاورز پیرامون تشکیل جلسه فوری دفتر سیاسی به منظور اتخاذ تدابیری در حمایت از کشاورزان و بدنبال آن نامه ای دیگر از سوی اسدی خطاب به کلانتری پیرامون اینکه یا طبق وظیفه دبیرکل، از کشاورزان مظلوم ایران زمین دفاع کنید یا استعفا دهید شاهد پاسخ قائم مقام خانه کشاورز به اسدی بودیم، نامه ای که دکتر بیابانی در آن به اسدی تاکید کرده بود که در مشی دبیرکل حرکت کن و از کاه، کوه نساز. در همین خصوص مسعود اسدی در پاسخ به نامه صادر شده از سوی قائم مقام خانه کشاورز، در نامه ای خطاب به وی نوشت:

برادر عزیزم
جناب آقای دکتر بیابانی قائم مقام محترم خانه کشاورز
سلام علیکم
خوب می دانید به شما علاقه قلبی دارم ولی واقعا افسوس می خورم که نمی دانید این ابراز نظراتِ جنابعالی چه لطمه ای به جایگاه دبیرکل، شما و خانه می زند. برادر عزیز؛ مسئله شفاف و ساده است. بنده می گویم در ۸ سال اخیر کشاورز ایرانی بیچاره شده، من می گویم دولت در ۸ سال گذشته کشاورز ایرانی را در شدیدترین تنگناها گذاشته، من می گویم در ۸ سال گذشته دولت اکثر مزایا و حمایت های خود از کشاورزان را قطع کرده، من می گویم کشاورزان ایران در ۸ سال گذشته روز به روز فقیرتر شده اند و من می گویم این رسالت خانه کشاورز بود که بعنوان حزب کشاورزان در مقابل سیاست های دولت از کشاورزان حمایت کند. من می گویم اگر ما نماینده کشاورزانیم باید در این ۸ سال صدای فریادها و ضجه های کشاورزان ایران زمین را می شنیدیم و در مقابل سیاست های ضد کشاورزی دولت واکنش نشان می دادیم. من می گویم دکتر کلانتری طبق اساسنامه، دبیرکل و نماینده عالی حزب است. من می گویم کشاورزان ایران انتظار داشتند در ۸ سال گذشته دکتر کلانتری یکبار هم شده برای نمونه هم شده در مقابل دولت از کشاورزان حمایت می کرد. من می گویم کشاورزان می گویند دکتر کلانتری جهت حفظ سمت معاونت ریاست جمهوری چشم بر مشکلات کشاورزان بسته است آنگاه شما بنده را به تفرقه افکنی و بی توجهی به منافع ملی متهم می کنید؟ مرا به کوهی ساختن از کاهی متهم می کنید؟ جناب قائم مقام؛ شما درد و رنج و سختی های دولت را کاه می بینید، براستی از وضعیت کشاورزان ایران با خبرید؟
شما مرا به حرکت در مشی دبیرکل دعوت می کنید، عجبا؛ امیدوارم که بیگانگان، این مرقومه شما را نخوانند. جناب دکتر بیابانی، در تمام دنیا این شورای مرکزی احزاب هستند که مشی را تعیین می کنند و دبیرکل موظف به حرکت در مسیر آن است و شما؛ اعضای شورای مرکزی را به حرکت در مشی دبیرکل تکلیف می کنید. در همین کشور خودمان برخی از گروهها، تفکرات و جریانات در مشی رهبری نیستند و نظام هیچگاه آنها را به حرکت در مشی رهبری تکلیف نکرده و نمی کند و آنها کار خود را می کنند و گاه پست های حساس را هم اشغال می کنند. برادر عزیز، آن نظام که همه باید در یک مشی حرکت می کردند و رستاخیزی می شدند یا از کشور می رفتند ۴۳ سال پیش سقوط کرد. در پایان پیشنهاد می کنم این بار بجای پاسخ های احساسی و اتهام زنی به این بنده سراپا تقصیر، عملکرد ۸ ساله خانه در سطح ملی و در ارتباط با مشکلات کلان کشاورزان کشور را در گزارشی منتشر فرمایید تا همگان میان ما قضاوت کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.