کد خبر : 53411
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 5:53

خاوازی گزینه مرضی الطرفین کلانتری و حجتی

خاوازی گزینه مرضی الطرفین کلانتری و حجتی

این دو گروه سرانجام بر روی گزینه خاوازی که ظاهرا فردی تکنوکرات و غیرسیاسی است به تفاهم رسیدند تا رییس جمهور وی را به مجلس معرفی کند.

پس از استعفای محمود حجتی که یکی از تاریک ترین دوران های وزارت جهاد کشاورزی را در دوره دوم دولت روحانی به نام خود ثبت کرد وی که از روی ناچاری و برای فرار از سرشکستگی عزل تن به استعفا داد تلاش کرد که گزینه مطلوب خود را به جانشینی بگمارد که از آنسو عیسی کلانتری نیز تلاش مضاعفی برای انتصاب عباس کشاورز بکار برد.

شنیده ها حاکی از آن است که کلانتری و حجتی هر دو بطور ضمنی رییس جمهور را تهدید کرده اند که اگر از طیف مقابل وزیر بگمارد استعفا داده و دولت را ترک می کنند.

در این وضعیت ظاهرا پس از تعاملات و لابی های پشت پرده، این دو گروه سرانجام بر روی گزینه خاوازی که ظاهرا فردی تکنوکرات و غیرسیاسی است به تفاهم رسیدند تا رییس جمهور وی را به مجلس معرفی کند. منابع مطلع خبر می دهند که در این انتصاب بیشتر نظر حجتی تامین شده است تا عیسی کلانتری.

به هر حال امیدواریم دکتر خاوازی به دور از توجه به منافع باندهای قدرت که قطعا هیچکدامشان توجهی به منافع کشاورزان مظلوم و زجر دیده ندارند تنها و تنها خود را وقف منافع و مشکلات بخش کشاورزی نماید.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.