کد خبر : 54790
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 4:02

جوابیه شرکت خدمات حمایتی به یک خبر / در تامین کود اوره مشکل نداریم / قیمت کود اوره ۵۴۵۰۰ تومان است نه ۱۶۰ هزار تومان

جوابیه شرکت خدمات حمایتی به یک خبر / در تامین کود اوره مشکل نداریم / قیمت کود اوره ۵۴۵۰۰ تومان است نه ۱۶۰ هزار تومان

اظهاراتی مبنی بر قیمت فروش هر کیسه ۱۶۰ هزار تومان در بازار آزاد جای تردید دارد.

روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در واکنش به خبر منتشر شده در دهقان نیوز به نقل از مشاور نظام صنفی کشاورزی کشور جوابیه ای به شرح زیر ارسال کرد:

مشکلی در تامین کود اوره برای محصولات اساسی وجود ندارد. سهمیه ابلاغی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال جاری مقدار ۲/۲ میلیون تن می باشد که از این مقدار از ابتدای سال جاری طبق برنامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن کود اوره در کلیه استان ها توزیع شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد و نسبت به میانگین بلندمدت دهه اخیر بیش از ۴۲ درصد رشد داشته است. این در حالی است که هم اکنون بیش از ۱۲۰ هزار تن نیز ذخیره استراتژیک کود اوره در انبارهای این شرکت و شبکه کارگزاران توزیع نهاده های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی موجود می باشد.

ضمنا در خصوص قیمت فروش کود اوره نیز اعلام می گردد که قیمت فروش این محصول در کیسه های ۵۰ کیلوگرمی ۵۴۵۰۰۰ ریال می باشد. اظهاراتی مبنی بر قیمت فروش هر کیسه ۱۶۰ هزار تومان در بازار آزاد جای تردید داشته و قابل تامل و بررسی است زیرا این قیمت حتی از قیمت فروش اوره در بورس کالا نیز به مراتب بیشتر است.

روزانه ده ها خبر و گزارش از توزیع روزانه و سراسری کود اوره در کلیه استانهای کشور از طریق وبسایت این شرکت به آدرس www.assc.ir  و ده ها ویدئو در کانال این شرکت در سایت آپارات به آدرس www.aparat.ir/assc در دسترس کلیه ذینفعان، فعالان بخش کشاورزی و اعضا و نمایندگان تشکلهای بخش کشاورزی بوده و صحت آن نیز از طریق مراجع مسئول در استانها قابل احصاء می باشد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.