کد خبر : 56924
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 5:01

جزئیات جدید در مورد سهمیه سوخت ادوات کشاورزی فاقد پلاک

جزئیات جدید در مورد سهمیه سوخت ادوات کشاورزی فاقد پلاک

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مورد تغییرات سهمیه سوخت ادوات کشاورزی فاقد پلاک، توضیحاتی را ارائه داد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مورد تغییرات سهمیه سوخت ادوات کشاورزی فاقد پلاک، توضیحاتی را ارائه داد.
علی اصغر عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تغییرات اخیر در سهمیه سوخت ادوات کشاورزی فاقد پلاک، با اشاره به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به نشانی اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir (وابسته به وزارت نفت) بیان کرد: سامانه نیو تجارت آسان که در گذشته تجارت آسان نام داشت، بر مبنای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعالیت می‌کند و با بیش از ۵۰ سامانه دیگر در ارتباط است.

او افزود: بنابراین، تقریباً می‌توان گفت که در بحث تامین سوخت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نقطه پایانی است. در حوزه کشاورزی نیز، بخش‌های مختلف، سازمان‌های متولی خاص خود را دارند، به طور مثال، در مدیریت پمپ‌های آب، مدیریت آب منطقه‌ای و در بحث ماشین آلات نیز، خود سازمان جهاد کشاورزی متولی است.

عباسی با اشاره به الزامی شدن پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی، گفت: اتفاقات خوبی رخ داده و تعداد زیادی از تراکتور‌های کشاورزی پلاک گذاری شده اند. البته یک ایراد بیمه‌ای مبنی بر این که این ماشین‌آلات برای پلاک‌گذاری باید حتماً بیمه داشته باشد، وجود داشت. با توجه به مسائل و مشکلات مالی که کشاورزان مطرح کرده بودند، مساعدت‌هایی در این زمینه از طریق پلیس راهور اتفاق افتاد.

او اظهار کرد: خوشبختانه اکنون توزیع فرآورده‌های مصرفی بخش کشاورزی در کشور، از بُعد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، کوچکترین مشکلی ندارد و به راحتی در حال انجام است. یعنی هر متقاضی که عملکرد و کاربرد آن توسط سازمان متولی تایید شود، می‌تواند سهمیه سوخت را بر مبنای استاندارد‌های موجود دریافت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.