کد خبر : 53483
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1398 - 7:30

در راستای جلوگیری از مراجعه حضوری و مقابله با کرونا

تسهیلات اینترنتی صندوق بیمه کشاورزی برای کشاورزان + جزییات

تسهیلات اینترنتی صندوق بیمه کشاورزی برای کشاورزان + جزییات

صندوق بیمه کشاورزی امکاناتی را برای بیمه‌گذاران بیمه کشاورزی فراهـم کرده است.

با توجه به لزوم جلوگیری از مراجعه حضوری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، صندوق بیمه کشاورزی امکاناتی را برای بیمه‌گذاران بیمه کشاورزی فراهـم کرده است.

به گزارش دهقان نیوز، قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی با اشاره به لـزوم کاهش تردد و جلوگیری از مراجعه حضوری در مقابله با شیوع ویروس کرونا، صندوق بیمه کشاورزی تسهیلاتی را برای بیمه‌گذاران از طریق مراجعه اینترنتی به پایگاه اطلاع رسانی مشتریان بیمه کشاورزی به نشانی cs.sabka.ir برای ثبت خسارات و مشاهده سوابق بیمه‌ای آنان، فراهم کرده است.

محمدابراهیم حسن‌نژاد با تأکید بر همکاری عموم مردم و جامعه کشاورزی کشور برای مقابله با ویروس کرونا، افزود: بیمه‌گذاران می‌توانند برای ثبت ادعای خسارت خود با ارسال پیام کوتاه به شماره‌های همراه مشخص شده در بیمه‌نامه‌های خود که در پایگاه اینترنتی این صندوق به نشانی sbkiran.ir نیـز آمده است، بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به ثبت ادعای خسارات خود اقدام نمایند.

وی با دعوت از همه بیمه‌گذاران برای تسهیل در فرآیند بررسی خسارت واحد تولیدی خود اعم از مزارع، باغ‌ها، استخرهای پرورش ماهی، بی‌درنگ با اعلام  خسارت خود از طرق یاد شده نسبت به ثبت خسارات واحد تولیدی خود اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.