کد خبر : 57669
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 7:46

وزیر جهاد کشاورزی:

بستر تبادل نظر با اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان باید مهیا باشد /  صیانت از تولید در دستور کار جهاد کشاورزی است / ‌بر ‌فروش اینترنتی کالا تاکید داریم

بستر تبادل نظر با اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان باید مهیا باشد /  صیانت از تولید در دستور کار جهاد کشاورزی است / ‌بر ‌فروش اینترنتی کالا تاکید داریم

بستر تبادل نظر با اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان باید مهیا باشد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: قرارگاه‌های امنیت غذایی در استان‌ها باید به صورت دقیق و روزانه بازار مرغ و تخم‌مرغ را رصد و مانع از نوسانات قیمتی این دو محصول شوند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم از کرمانشاه، جلسه کارگروه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

سید جواد ساداتی‌نژاد در این جلسه با تأکید بر اهمیت تشکیل جلسات قرارگاه امنیت غذایی اظهار داشت: تشکیل جلسات روزانه، منظم و هدفمند این قرارگاه حائز اهمیت است و باید به نحو مطلوبی هدایت شود.

وی نظارت و بازرسی بازار را امری مهم به حساب آورد و عنوان کرد: کمبود نیروی انسانی در بحث نظارت و بازرسی بازار باید برطرف شود و در این زمینه هماهنگی‌های لازم با معاونت توسعه وزارت جهت رفع مشکل انجام شده است.

وی نظارت بر بازار مرغ و تخم مرغ را امری مهم تلقی کرد و گفت: قرارگاه‌های امنیت غذایی در استان‌ها باید به صورت دقیق و روزانه بازار این دو محصول تولیدی را رصد و مانع از نوسانات قیمتی مرغ و تخم مرغ شوند.

وی صیانت از تولید و تولیدکنندگان را امری مهم ارزیابی کرد و افزود: بستر گفتگو و تبادل نظر با اتحادیه‌ها و تولید کنندگان همواره باید مهیا باشد و صیانت از تولید برای حصول امنیت غذایی در دستور کار مدیران وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.

ساداتی‌نژاد توزیع اقلام خوراکی و کالاهای اساسی از طریق سیستم‌های هوشمند را امری ضروری جهت تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها تلقی کرد و گفت: تأکید وزارت جهاد کشاورزی ایجاد ساختار فروش اینترنتی کالاهای اساسی است و در این راستا خواستار استفاده استان‌ها از همه ظرفیت‌های توزیع بومی هستیم و پلتفرم خاصی به صورت یکپارچه در سراسر کشور مد نظر نیست و این مهم باید هرچه سریعتر با محوریت تعاون روستایی استان‌ها عملیاتی شود.

وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر رسالت قرارگاه امنیت غذایی گفت: قرارگاه امنیت غذایی در کشور و متناظر آن در استان‌ها بازوهای تنظیم بازار به حساب می‌آیند و در این راستا جا دارد از زحمات بازرسین، نیروهای بسیج، اصناف و غیره که بیشترین همراهی را با مصوبات قرارگاه امنیت غذایی داشته‌اند تقدیر و تشکر کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.