کد خبر : 55036
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 19:22

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی در گفتگو با دهقان نیوز:

برخی مسئولین اراده ای برای بهبود تولید ندارند / جهاد کشاورزی و صمت که باید حامی تولید باشند خودشان سر در گم هستند / نامه برخی کارآفرینان ماهها معطل یک امضا می ماند!

برخی مسئولین اراده ای برای بهبود تولید ندارند / جهاد کشاورزی و صمت که باید حامی تولید باشند خودشان سر در گم هستند / نامه برخی کارآفرینان ماهها معطل یک امضا می ماند!

عده ای از مسئولین پایین دستی هیچ اراده ای در جهت بهبود تولید ندارند.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: در ماه های پایانی دولت، عده ای از مسئولین پایین دستی هیچ اراده ای در جهت بهبود تولید ندارند.

محسن نقاشی در گفتگو با دهقان نیوز گفت: هفته دولت را به مسئولینی که صادقانه در راستای جهش تولید فارغ از هر گونه سیاسی بازی اقدامات موثری داشته اند، خصوصا به آقای مهندس دین پرست معاون امور اقتصادی وزارت کشور و همکاران زحمت کش وی صمیمانه تبریک و خدا قوت عرض می گویم.

وی گفت: وی با مدیریت جهادی  و دستورات قاطع به استانها همواره از تولیدکنندگان در شرایط خاص حمایت داشته اند. صنایع کشور  نیاز مبرم به چنین مدیران پاکدست و دلسوز دارد.

وی افزود: در ماه های پایانی دولت، عده ای از مسئولین پایین دستی هیچ اراده ای در جهت بهبود تولید ندارند و با بی تفاوتی مطلق  برخورد می کنند و این صدمات سختی به تولید وارد کرده است و شدیدا سعی در ناامیدی تولید کنندگان می باشد.

وی گفت: کمبود مواد اولیه و بی ثباتی قیمتها و بی توجهی و بی تفاوتی ها روزگار سختی را بوجود آورده و در خیلی از مواقع  تولیدکنندگان به مسئولین روحیه می دهند. نامه ای که با سرنوشت صدها و یا هزاران کارگر ارتباط دارد را یک کارآفرین ماهها برای یک امضا معطل می ماند. مواد اولیه که در گمرکات است به دلایل واهی ترخیص نمی شود. چند ماه پیش رییس جمهور گفتند هیچ کالایی در گمرکات نباید انبار شود وقتی بالاترین مقام دولت دستور می دهد چرا دستورات اجرا نمی شود.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: ادارات دارایی، بیمه اجتماعی، گمرک، خصوصا جهاد کشاورزی و صمت که ظاهرا باید حامی تولید باشند خود در سر در گمی بوده و توجهی به ابلاغیه های ستاد تسهیل و مقامات ندارند.

نقاشی به دهقان نیوز گفت: تولیدکننده که باید تمام فکرش در توسعه و ارتقا باشد روزانه وقت خود و عده ای از پرسنل را صرف تدافع و هجمه ها می کند. ارز ۴۲۰۰ تومانی عده ای را به جایگاه بالایی برده و تولیدکننده را به بد ترین شرایط رسانده ست.

وی افزود: درهای اتاقهای مدیران میانه بسمت تولید کننده بسته است و در واقع آنها به مقامات ارشد بیشتر دسترسی دارند تا مدیران میانه!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عابدی دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۰۹

کاملا درسته صمت و جهاد کشاورزی توپ را تو زمین هم می اندازند و استانداری دنبال سیاسی کاری