کد خبر : 53898
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 10:04

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی در گفتگو با دهقان نیوز:

برخی بخاطر حساب بانکی خود با تولید مخالفت می کنند / مخالفین تولید باید به قوه قضاییه معرفی شوند

برخی بخاطر حساب بانکی خود با تولید مخالفت می کنند / مخالفین تولید باید به قوه قضاییه معرفی شوند

اساسا باید مسببین موانع تولید دفع شوند.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: بمنظور تولید پایدار هر چه سریعتر باید قانونی توسط سه قوا مصوب گردد که به واردات هر نوع محصول کشاورزی و غذایی که امکان تولید در کشور دارد ارز دولتی داده نشود.

محسن نقاشی به دهقان نیوز گفت: چرا باید با ارز دولتی کالای خارجی وارد شود و تولید کننده ایرانی ورشکسته شود و کارگر ایرانی بیکار؟  تولیدکنندگان داخلی تمامی مواد اولیه را با ارز آزاد تهیه می نمایند ولی باید با  واردکننده ای که همان محصول را با ارز دولتی وارد کرده است رقابت کنند!

وی گفت: در چند دهه اخیر صنایع غذایی کشور بعد از صنعت نفت بالاترین حجم صادرات و بیشترین رقم اشتغال کشور را داشته و به همین دلیل مورد توجه بعضی بدخواهان قرار گرفته است. در سال جهش تولید  فرصت را از جریان ضد تولید و علاقمندان به واردات  سلب کنید. هر روز هجمه های جدیدی را به صنایع غذایی کشاورزی وارد می کنند.

وی افزود: امروز تمامی کشورهای صادر کننده گندم و جو و خوراک دام  بدلیل ویروس کرونا، صادرات از کشورشان را منع کرده اند و اولویت را به تامین مردم  کشور خود داده اند، جریان ضد تولید سالهاست برای حفظ منافع و حسابهای  بانکی خود و شاید هم دلبستگی های  دیگر، قویا با تولید مخالفت داشته و مانع تراشی ها و دسیسه های حساب شد ه ای را توسط همراهان  ایجاد می نمایند که تولیدکنندگان را بی هدف و شرایط تولید بیزاری را بوجود بیاورند.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران در پایان به دهقان نیوز گفت: بجای رفع موانع تولید، اساسا باید مسببین موانع تولید دفع شوند. کارگروهی منسجم توسط تمامی  تشکلهای مردم نهاد در جهت معرفی مزاحمان و مخالفین تولید تشکیل گردد که تولید کنندگان، افراد خود کامه و مخالف  با تولید را به قوه قضاییه معرفی نمایند. مطمئنا با حذف این جریان شاهد جهش تولید بصورت  چشمگیری خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.