کد خبر : 57232
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 5:38

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران:

بدنبال ارتقای جایگاه تعاون روستایی هستیم / اتاق فکر سازمان تعاون روستایی را فعال می کنیم / فعالان بخش کشاورزی باید ساماندهی شوند / از اتحادیه‌های کشاورزی حمایت می کنیم

بدنبال ارتقای جایگاه تعاون روستایی هستیم / اتاق فکر سازمان تعاون روستایی را فعال می کنیم / فعالان بخش کشاورزی باید ساماندهی شوند / از اتحادیه‌های کشاورزی حمایت می کنیم

بدنبال ارتقای جایگاه تعاون روستایی هستیم.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جلسه هم‌اندیشی با مدیران عامل اتحادیه‌های سراسری بخش کشاورزی ضمن اشاره به حمایت و همکاری بیش از پیش فعالان بخش کشاورزی کشور گفت: در پی تدوین سیستم های حمایتی و اتخاذ سیاست هایی هستیم که بر اساس آنها و با کمک شما عزیزان بتوانیم جایگاه سازمان را مطابق با اساسنامه متعالی آن ارتقا دهیم.

به گزارش دهقان نیوز، اسماعیل قادری‌فر تصریح کرد: قطعا با توجه به ظرفیت های موجود و اساسنامه فعلی، بستر مناسبی برای شروع یک حرکت معنادار بر اساس همدلی و همکاری و در جهت خدمت رسانی به مردم و احیای نقش مهم سازمان خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: ما به عنوان متولی و حامی اتحادیه های بخش کشاورزی و شما به عنوان بازوهای اجرایی شبکه، بایستی تلاش شبانه روزی برای حفظ انسجام درونی مجموعه داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: باید جلسات بررسی و تبادل نظر در مورد مسائل شبکه به صورت مستمر برگزار شود و از ظرفیت های فضای مجازی نیز در این راستا نهایت استفاده را ببریم، امیدوارم شاهد انجام تحولات جدید و مثبت در شبکه باشیم.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران همچنین افزود: باید به دنبال تامین منابع مالی مناسب باشیم و شیوه های جدید تامین مالی را کشف کرده و یک نظام بانکی تامین مالی داشته باشیم، ما به دنبال تامین وجوه مالی از صندوق ایرانیان نیستیم، برای انجام این مهم یک کار جمعی نیاز است و باید به دنبال شیوه های نوینی مثل نظام وقف باشیم.

عالی‌ترین مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه خطاب به مدیران عامل اتحادیه‌های سراسری بخش کشاورزی اعلام کرد: سعی می کنیم به شما آزادی عمل و قدرت خلاقیت دهیم. قول می دهیم حداقل مداخله و حداکثر حمایت را داشته باشیم ما با شما همکاری می کنیم و از برنامه هایتان در جهت رشد و شکوفایی شبکه حمایت می کنیم.

این مقام مسئول از فعالسازی اتاق فکر سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در آینده نزدیک خبر داد و افزود: باید برای پیشبرد اهداف سازمان، برنامه سیاستی متناسب داشته باشیم بحث ساماندهی و نظم بخشی فعالان بخش کشاورزی نکته مهم دیگری است که در حوزه سیاستگذاری باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

قادری‌فر در پایان گفت: یکی از ماموریت های جدی که ما در شبکه گسترده تعاونی های روستایی و کشاورزی کشور دنبال خواهیم کرد، نوآوری مغفول مانده در حوزه مسائل دانش بنیان مسائل مرتبط با بخش کشاورزی و تعاون است و در این راستا قصد ایجاد یک بانک اطلاعاتی کاربردی و موثر در آینده نزدیک را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.