کد خبر : 54755
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399 - 6:22

وزیر جهاد کشاورزی:

باید از حقوق کشاورزان دفاع شود / معاونت‌های وزارت کشاورزی با تشکل‌ها تعامل کنند / بخشی از فعالیت‌ها به تشکلها واگذار شود

باید از حقوق کشاورزان دفاع شود / معاونت‌های وزارت کشاورزی با تشکل‌ها تعامل کنند / بخشی از فعالیت‌ها به تشکلها واگذار شود

به نحو شایسته از حقوق کشاورزان دفاع شود.

خاوازی در شورای عالی مدیران وزارتخانه بر ضرورت اتخاذ تدابیر دقیق در جهت معرفی بخش کشاورزی در نظام تصمیم‌گیری کشور تاکید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای معرفی بخش کشاورزی در نظام تصمیم‌گیری کشور، همه ما مسئولیم که پیام دقیق تولید کنیم تا ابعاد و ظرفیت‌های بخش، شناخته و به کشاورزی کشور و کشاورزان یاری رسانده شود.

کاظم خاوازی در جلسه شورای عالی مدیران وزارت جهاد کشاورزی گفت: در تهیه گزارش‌ها باید نگاه تحلیلی و عمیق داشته و برای پردازش گزارش‌ها احساس مسئولیت وجود داشته باشد تا سیاست گذاری‌ها دقیق و بر اساس داده‌های صحیح صورت پذیرد.

وی با اشاره به موضوع سوخت در بخش کشاورزی تصریح کرد: در زمینه سوخت معاونت برنامه ریزی ماموریت دارد تا با احصا دقیق، وضعیت سوخت مکانیزاسیون را پیگیری کند تا به نحو شایسته از حقوق کشاورزان دفاع شود.

وی افزود: برای معاونت‌های وزارتخانه ضروری است با تشکل‌های بخش خصوصی و مجموعه‌های مختلف مانند، اتاق تعاون ایران تعامل مستمر داشته باشند و بخشی از فعالیت‌ها را به این بخش‌ها واگذار کنند.

خاوازی تأکید کرد: رسانه ملی آمادگی کامل دارد تا از بخش کشاورزی کشور حمایت کند، بنابراین باید معاونت‌های مختلف در بخش‌های برنامه‌سازی و خبری حضور کارشناسی بیابند و اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان خدمات دولت قرار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.