کد خبر : 58466
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401 - 9:15

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی:

باید از تولید و اقتصادی کردن کشاورزی حمایت کنیم / بسیج به تامین امنیت غذایی کمک می کند

باید از تولید و اقتصادی کردن کشاورزی حمایت کنیم / بسیج به تامین امنیت غذایی کمک می کند
بسیج به تامین امنیت پایدار غذایی کمک می‌کند

بسیج به تامین امنیت پایدار غذایی کمک می‌کند

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: بسیجیان به بدنه وزارت جهاد کشاورزی در تامین امنیت پایدار غذایی جهت رسیدن به امنیت ملی و اقتدار غذایی کمک می‌کنند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم، مهرداد پاکار در اجتماع راهیان قدس یادواره شهید اجاقی با تاکید بر این که قدس برای ما گفتمان و راهبرد است، بیان کرد: مبارزه با استکبار صرفا به دست گرفتن سلاح نیست و در جایی که لازم است سلاح و در جای دیگر قلم برای علم و پژوهش و در جایی که نیاز باشد مانند شهید اجاقی با جانمان مبارزه می‌کند.

وی ادامه داد: ما بسیجیان باید به مسوولان و بدنه وزارت جهاد کشاورزی در تامین امنیت پایدار غذایی جهت رسیدن به امنیت ملی و اقتدار غذایی کمک کنیم.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر این که ما باید از تولید و اقتصادی کردن کشاورزی حمایت کنیم، تصریح کرد: خودکفایی در محصولات اساسی و استراتژیک مدنظر است.

پاکار با بیان این که لازم است نوآوری، شکوفایی و رشد تولید بر پایه کشاورزی انجام شود، یادآور شد: باید به تکمیل زنجیره‌های کشاورزی کمک کنیم.

وی افزود: ما بسیجیان در یک کلام به حرکت پرشتاب به سوی استقلال کشور و ساختن ایرانی قوی جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی می‌کنیم.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی یادآور شد: بسیج در نگاه مقام معظم رهبری کسی است که از وابستگی به بیگانگان بیزار است و قلب و جان او برای استقلال کشور می‌طلبد و برای استقلال کشور تلاش می کند بسیجی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.