کد خبر : 54243
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1399 - 13:54

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی:

الگوی کشت از سال ۸۸ مسکوت است! / جهاد کشاورزی پاسخگو باشد / بخش کشاورزی مدیریت جهادی می خواهد / با تصمیم گیری در اتاق در بسته امیدی به رونق کشاورزی نیست

الگوی کشت از سال ۸۸ مسکوت است! / جهاد کشاورزی پاسخگو باشد / بخش کشاورزی مدیریت جهادی می خواهد / با تصمیم گیری در اتاق در بسته امیدی به رونق کشاورزی نیست

الگوی کشت راهی برای کاهش ضایعات کشاورزی است.

الگوی کشت راهی برای کاهش ضایعات بخش کشاورزی است.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: اجرای الگوی کشت راهی برای کاهش ضایعات بخش کشاورزی است.

رضا نورانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با انتقاد از مسکوت ماندن مصوبه الگوی کشت از سال ۸۸ اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی الگوی کشت باید پاسخگوی اجرا نشدن این مصوبه و معضلات ناشی از آن در بخش کشاورزی باشند.

وی افزود: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی با مدیریت الگوی کشت و ساماندهی تولید و مصرف می توانند از ضایعات ۳۰ تا ۳۵ درصدی بخش کشاورزی جلوگیری کند.

نورانی ادامه داد: مدیران و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی باید به میدان بیایند و با اجرای مصوبه الگوی کشت ضایعات محصولات کشاورزی را به ۲۰ تا ۲۵ درصد برسانند.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با تاکید بر مدیریت جهادی در بخش کشاورزی بیان کرد: امروزه در بخش کشاورزی نیاز به مدیریت جهادی داریم تا چالش های بخش کشاورزی مرتفع شود و شعار سال تحقق یابد.

به گفته وی، با اجرای مصوبه الگوی کشت در امر تولید و صادرات باید مدیریت صورت گیرد.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در پایان تصریح کرد: تحقق شعار جهش تولید و صادرات در بخش کشاورزی مستلزم مدیریت دقیق و روی کار آمدن مدیران جهادی است، در غیر این صورت با اتخاذ تصمیمات در اتاق های در بسته امیدی به رونق بخش کشاورزی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.