کد خبر : 53467
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 19:03

افتخاری برای کشاورزی ایران / سنجابی رییس کانون کارآفرینی شد

افتخاری برای کشاورزی ایران / سنجابی رییس کانون کارآفرینی شد

یک کشاورز بعنوان رییس کانون کارآفرینی کشور انتخاب شد.

یک کشاورز بعنوان رییس کانون کارآفرینی کشور انتخاب شد.

به گزارش دهقان نیوز، حاج سجاد سنجابی از کشاورزان خبره و نمونه کشور که دارای تجربیات زیاد و ارزشمندی در بخش کشاورزی می باشد بعنوان رییس کانون کارآفرینی کشور انتخاب شد.

حاج سجاد سنجابی در مجمع هماهنگی تشکلهای کشاورزی و مجمع ملی خبرگان کشاورزی هم در سال های اخیر و در سطح ملی دارای مسئولیت بوده و منشاء خدمات خوبی ای برای بخش کشاورزی بوده است.

وی در گفتگو با دهقان نیوز از جمله اهداف مهم کانون کارآفرینی کشور را شناسایی و تشویق افراد کارآفرین برشمرد و گفت: رسانه‌ها باید به کمک ما بیایند تا کارآفرینان واقعی را معرفی کنیم.

سنجابی افزود: یکی از اولویت‌های ما شناسایی کارآفرینان و ایجاد ارتباط میان آنها است. در صورت رونق فعالیت‌های کانون کارآفرینی، اقتصاد کشور فعالتر و پویاتر می‌شود. در حال حاضر پیگیر مسائل و مشکلات کارآفرینان هستیم.

دهقان نیوز ضمن تبریک بابت انتخاب شایسته حاج سجاد سنجابی بعنوان رییس کانون کارآفرینی کشور برای این فعال بخش کشاورزی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی می کند و امیدوار است وی در این عرصه همچون عرصه های دیگر با مدیریت اثربخش و تجارب برجسته خود و با توجه به نقش‌ و جایگاه‌ ویژه‌ کارآفرینان‌ در روند توسعه‌ و رشد اقتصادی‌ موجبات ارتقای جایگاه کانون کارآفرینی کشور را فراهم کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بابک سیمرغ جمعه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸

باسلام‌ضمن تبریک به انتصاب آقای سنجابی، بنده یک کارآفرین معسر بدون سرمایه پولی هستم.سرمایه ام سواد وتجربه کاری ام است.لطفا ایشان یه کانال ارتباطی معرفی نمایند.
باسپاس ۰۹۱۹۲۵۵۰۴۸۲