کد خبر : 59298
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 11:24

مدیر اجرایی اتاق اصناف کشاورزی استان اردبیل در گفتگو با دهقان نیوز:

ارزش نمایندگان کشاورزان در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی حفظ نشد / اگر نمایندگان کشاورزان در شورای قیمت گذاری، تاثیرگذار نباشند پس ماندن یا نماندنشان فرقی ندارد!

ارزش نمایندگان کشاورزان در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی حفظ نشد / اگر نمایندگان کشاورزان در شورای قیمت گذاری، تاثیرگذار نباشند پس ماندن یا نماندنشان فرقی ندارد!
ارزش نمایندگان کشاورزان در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی حفظ نشد.

مدیر اجرایی اتاق اصناف کشاورزی استان اردبیل در تبیین عملکرد شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی گفت: ارزش و جایگاه نمایندگان کشاورزان در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی حفظ نشد.
مهدی محبی زاده در گفتگو با دهقان نیوز گفت: اگر واقعا نمایندگان دولت نخواهند به جایگاه نمایندگان کشاورزان در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی اهمیت دهند و ارزشی برای آن قائل شوند پس ماندن یا نماندن نمایندگان کشاورزان در این شورا فرقی ندارد و شاید به صلاح نباشد که این نمایندگان کشاورزان در این شورا بمانند.
وی افزود: دولت باید برای این شورا و بخصوص نمایندگان کشاورزان در این شورا ارزش قائل شود. اگر قرار باشد نمایندگان کشاورزان در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی، اثرگذاری لازم را نداشته باشند، چه بهتر که در این شورا نباشند.
وی با اشاره به تورم موجود و افزایش هزینه ها در بخش کشاورزی پیشنهاد داد که قیمت خرید تضمینی گندم در فصل زراعی آینده به گونه ای باشد که با هزینه های تولید تناسب داشته باشد و کشاورزان متضرر نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.