کد خبر : 56186
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 6:04

احتمال برگزاری تجمع اعتراضی کشاورزان در سفر معاون اول رییس جمهور به یک استان سیل زده / کشاورزان با تراکتور می آیند؟

احتمال برگزاری تجمع اعتراضی کشاورزان در سفر معاون اول رییس جمهور به یک استان سیل زده / کشاورزان با تراکتور می آیند؟

کشاورزان که بعد از گذشت ۲ سال هنوز حدود نیمی از خسارت را دریافت ننموده اند.

منابع موثق به دهقان نیوز اطلاع دادند در پی سفر قریب الوقوع معاون اول رییس جمهور به یک استان سیل زده جنوبی که در سال ۹۸ دچار سیل شده بودند، کشاورزان که بعد از گذشت ۲ سال هنوز حدود نیمی از خسارت را دریافت ننموده اند در حال تدارک برگزاری تجمع اعتراض آمیز در زمان ورود جهانگیری به این استان هستند.

طبق اطلاعات واصله، انجمن صنفی کشاورزان آن استان در نامه ای کتبی به فرمانداری مرکز استان درخواست مجوز رسمی برای برگزاری این تجمع را داده است.

ظاهرا حدود ۲۸۰ میلیارد تومان از خسارات سیل ۹۸ هنوز به کشاورزان این استان پرداخت نشده است. تعداد کشاورزانی که خسارت سیل به آنها پرداخت نشده حدود ۲۸۰۰۰ نفر می باشد و این نگرانی بوجود آمده است که دولت می خواهد در مرور زمان، این تعهد را به فراموشی سپرده و خسارت کشاورزان را پرداخت ننماید.

این منبع گفت: قطعا در صورت صدور مجوز، این تجمع با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری های اجتماعی انجام خواهد شد تا کشاورزان صدای خود را به دولتمردان برسانند.

وی افزود: حتی تشکلهای کشاورزی آمادگی دارند در صورت نگرانی از بحث کرونا در صورت صدور مجوز فرمانداری، این تجمع با تراکتور و بصورت محدود در ساعات مشخص در مقابل استانداری برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.